خیران به سازمان نوسازی مدارس شکست‌ناپذیر می‌دهند

۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۰۴:۴۸:۴۳
کد خبر: ۲۰۷۹۵۲

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: خیران به سازمان نوسازی مدارس قدرت شکست ناپذیر می‌دهند و دانش‌آموزان در مدارس خیرساز مشق زندگی را می‌آموزند. 

«حمیدرضا خانمحمدی» در آیین بهره‌برداری از سال ورزشی شهید مدافع حرم «علی اکبر عربی» در اردوگاه فرهنگی و تربیتی خمین افزود: تلاش بر این است که در راهبردهای این سازمان، مدرسه‌سازی با مشارکت مردم و خیران انجام شود و جهاد مدرسه‌سازی مانند جهاد سازندگی احیا شود.

وی ادامه داد: حمایت از مشارکت‌های مردمی و همراهی با خیران مدرسه ساز و تکریم این نیک‌اندیشان موجب تقویت فرهنگ مدرسه‌سازی و کار خیر در سطح جامعه می‌شود.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشوربیان کرد: خیران نوع دوست راه خود را پیدا و مسیررا انتخاب کردند.

خانمحمدی با اشاره به همجمه‌ها علیه مولدسازی، گفت: مولدسازی مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان منفعت دارد.

وی افزود: از مولد‌سازی می‌توان برای تکریم خیران مدرسه ساز که از مال خود گذشتند استفاده کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی نیز در این آیین گفت: سالن ورزشی شهید علی اکبر عربی در یک هزار و ۴۱ مترمربع احداث شده است.

«جواد لنجابی» ادامه داد: این سالن پس از ۱۱ سال و با اعتبار به روز ۱۵میلیارد تومان تکمیل و بهره‌برداری شد.

وی اضافه کرد: پژوهشسرای دانش‌آموزی خمین در حال تکمیل و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان آماده تحویل است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه صالحی در زیربنای ۲ هزار مترمربع در خمین آغاز شد و اعتبار موردنیاز این مدرسه از کمک خیر نیک‌اندیش و اعتبارات دولتی تامین می‌شود.

فرماندار خمین نیز در این آیین اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در زمینه تربیت انسان، توفیق ویژه است. «حمید کمانکش» بیان کرد: افزایش طرح‌های مربوط به نوجوانان و جوانان آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش می‌دهند.

 

ارسال نظر