ادامه روند صعودی بازار سرمایه/ شاخص کل بورس بیش از ۲۷ هزار واحد رشد کرد

۱۴۰۲/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۲۱۴۸
ادامه روند صعودی بازار سرمایه/ شاخص کل بورس بیش از ۲۷ هزار واحد رشد کرد

شاخص کل بورس در ادامه روند صعودی بازار سرمایه امروز با ۲۷ هزار و ۴۳۲ واحد افزایش به رقم دو میلیون و ۸۷ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن هم با افزایش ۸۰۷۳ واحد به رقم ۷۲۸ هزار و ۷۱۸ واحد رسید.

بازار سرمایه در روزهای اخیر روند صعودی به خود گرفته است. از یکشنبه هفته قبل بورس اوراق بهادار تهران مثبت شد و تا امروز این روند ادامه پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، امروز شاخص کل ۲۷ هزار و ۴۳۲ واحد رشد کرد و در عدد دو میلیون و ۸۷ هزار و ۷۷۷ واحد ایستاد. شاخص کل هم‌وزن هم با افزایش ۸۰۷۳ واحد به رقم ۷۲۸ هزار و ۷۱۸ واحد رسید.

امروز ۴۵۹ هزار و ۱۷۳ فقره  معامله به ارزش ۶۶۰۹ هزار میلیارد تومان در بازار بورس تهران انجام شد.

نمادهای فولاد، فملی، ومعادن، شستا، وبملت، شبندر و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند. خگستر، فولاد، شستا، خودرو، ذوب و یشاهد نیز از جمله نمادهای پرتراکنش بودند که همگی سبز به کار خود پایان دادند.

ادامه روند صعودی بازار سرمایه/ شاخص کل بورس بیش از ۲۷ هزار واحد رشد کرد

امروز وضعیت بازار فرابورس نیز مناسب بود؛ به طوری که شاخص کل ۲۸۰ واحد افزایش یافت و به ۲۵ هزار و ۵۹۱ واحد رسید. در فرابورس امروز ۲۷۳ هزار و ۱۱۱ فقره معامله به ارزش ۶۲۵۵ میلیارد تومان انجام شد.

خاور، انتخاب، آریا، شگویا، وسپهر، فرز و تجلی از جمله نمادهای تاثیرگذار و هم‌چنین فصبا، کرومیت، خاور، کرمان، بمولد، وسپهر و فرز از نمادهای پرتراکنش امروز فرابورس بودند.

ارسال نظر