سردار اشتری: مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۲۶:۰۶
کد خبر: ۱۲۷۰۶۶

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه هیچ مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد، گفت: نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی هوشیار باشند و هر حرکتی را زیر ذره بین داشته باشند تا نگذارند دشمنان به اهداف خود برسند. سردار حسین اشتری صبح دیروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: استان قم به جهت وجود مرقد منور حضرت معصومه‌(س)، حوزه علمیه، مسجد مقدس جمکران، حضور مراجع معظم تقلید و مردم شهید پرور و ولایتمدار، ویژگی خاصی را در کشور دارد.

او افزود: نیروی انتظامی مسوولیت نظم و آرامش را در کشور بر عهده دارد، امنیت بالاترین نعمت برای هرجامعه‌ای است، نعمت امنیت و نعمت سلامتی دو نعمت بزرگ است که وقتی آن را در اختیار داریم کمتر قدردان آن هستیم. فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: مردم عزیز ایران با تمام سختی‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها دست از انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) بر نداشتند، 40سال از این انقلاب باشکوه می‌گذرد و اگر مروری بر این سال‌ها داشته باشیم، بیشتر متوجه اتفاقات بزرگی می‌شویم که برای کشور پیش آمده است. او ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب مشکلات زیادی را در شهرهای مرزی کشور داشتیم و سپس 8 سال جنگ بر ما تحمیل شد و در مقطعی جنگ پیش آمد که ما آمادگی و تجهیزات لازم را در اختیار نداشتیم؛ ولی مردم با عنایت‌های الهی و فرماندهی و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، پیروز شدند. اشتری اظهار کرد: اقدامات گروه‌های منافقین در دهه60 و شهادت 17هزار نفر از شهروندان وضعیت ناخوشایندی را در کشور رقم زد و همچنین توطئه‌ها و فتنه‌هایی در این سال‌ها رخ داد ولی مردم این سختی‌ها را با سربلندی و موفقیت پشت سر گذاشتند و امروز نیز قطعا پیروز و سربلند از مشکلات بیرون می‌آیند. او اضافه کرد: آنهایی که فکر می‌کنند با یک سری تحرکات می‌توانند پایه‌های این کشور را متزلزل کنند، جاهل هستند؛ دشمن هر روز نسبت به گذشته پیچیده‌تر عمل می‌کند ولی اشراف اطلاعاتی و ظرفیت‌های ما نیز افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز هیچ مشکل امنیتی در کشور نداریم، خاطرنشان کرد: ممکن است در یک جایی تحرکاتی وجود داشته باشد ولی اینکه به بن‌بست بخوریم و مشکل را نتوانیم حل کنیم، وجود ندارد؛ در یک جامعه پیشرفته با تنوع قومیت و مذهب ممکن است تخلفاتی ایجاد شود ولی قطعا با آن برخورد و مقابله می‌شود و از این امنیت که در کشور وجود دارد و حاصل خون شهدا است، پاسداری می‌کنیم. او گفت: رییس‌جمهور کم عقل امریکا که مردم ایران را تهدید می‌کند، باید بداند که روزی مانند رییس‌جمهورهای گذشته، کنار می‌رود و منفور ملت امریکا و دنیا می‌شود؛ همچنین پمپئو وزیر خارجه امریکا 12بند برای براندازی انقلاب تنظیم کرده است که خیال باطلی است، آنها مردم ایران و قدرت نظامی کشور را نشناخته‌اند؛ این دشمنی‌ها از ابتدای انقلاب وجود داشته و هربار سرشان به سنگ خورده است، ولی ما باید آماده باشیم و نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی هوشیار باشند و هر حرکتی را زیر ذره‌بین داشته باشند تا نگذارند دشمنان به اهداف خود برسند.

 

ارسال نظر