پاسخگویی شبانه‌روزی مرکز ارتباط بانک پاسارگاد

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۱:۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۵۵۷۶۶

 مرکزارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد در تمام ایام هفته و به صورت 24 ساعته، پاسخگوی سوالات و تماس‌های مشتریان است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک در راستای تکریم مشتریان، امکان پاسخگویی به سوالات و ارایه مشاوره را از طریق مرکز ارتباط با مشتریان به شماره 82890-021 در تمام ایام هفته و به صورت شبانه‌روزی فراهم کرده است. کارشناسان این مرکز در بخش‌های مشاوره و اطلاع‌رسانی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی پایانه‌های فروش و بازرسی آماده پاسخگویی به مشتریان هستند. گفتنی است بانک‌پاسارگاد به منظور پیشبرد اهداف مشتری‌مداری و در راستای یکپارچه‌سازی فرآیند ثبت و پیگیری سوالات، نظرات، مغایرت‌ها و ...اقدام به استقرار سامانه CRM کرده است. از این‌رو مشتریان می‌توانند علاوه بر برقراری تماس تلفنی با مرکز، درخواست خود را از طریق کلیه شعبه‌های این بانک در سراسر کشور، لینک این سامانه در ‌سایت بانک به نشانی www.bpi.ir/crm یا ایمیل info@bpi.ir اعلام و پیگیری کنند. کارشناسان بانک پاسارگاد در کمترین زمان ممکن نسبت به پیگیری و پاسخگویی به مشتریان اقدام خواهند کرد.

 

ارسال نظر