بپذیریم در بیان داشته‌های انقلاب کوتاهی کردیم

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۱:۳۷:۳۵
کد خبر: ۱۹۹۷۰۹

سخنگوی سپاه با اشاره به استمرار هجمه رسانه‌ای دشمن به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، گفت: راهبرد اصلی رسانه‌های معاند سوءاستفاده از شکاف بین نسلی است و سپاه در جریان‌های اخیر بسیار هوشمندانه عمل کرد . به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در همایش توانمندسازی رسانه‌ای ویژه فرماندهان بسیجی و مسوولان اقشار، مدیران روابط عمومی و تبلیغات اسلامی و فضای مجازی و خبرنگاران گلستان اظهار کرد: عملیات روانی و رسانه‌ای به گونه‌ای است که صاحبان رسانه برای خود سهمی قائل می‌شوند و از شکاف نسلی برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌برند. رسانه‌های سلطنت طلب تلاش می‌کنند با استفاده از همین شکاف بین نسلی برنامه‌ها و راهبردهای خود را به پیش ببرند و در این مسیر سرمایه‌گذاری ویژه‌ای انجام داده‌اند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: باید آموزه‌ها و داشته‌های انقلاب و روزگار سخت طاغوت را به نسل جدید منتقل کرده و از ابزارهای قدرتمند هنر و رسانه بهره‌گیری حداکثری کنیم. وی گفت: باید بپذیریم در بیان داشته‌های انقلاب تعلل و کوتاهی کردیم، موضوعی که رهبر معظم انقلاب صریحاً به آن اشاره کرده است .

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند حامی اینترنشنال ولیعهد سعودی است که مقابله با ایران و شیعه‌ستیزی جزو تفکرات آن به شمار می‌رود و نیز گروهک منافقین که به مراتب از داعش بدتر است به دنبال مطالبه آزادی ملت ایران است. اگر مشقات و سختی‌های دوران انقلاب و وحشی‌گیری‌ها منافقین بیان شود جوانان و نوجوانان هرگز پای یاوه گویی‌های منافقین نمی‌نشینند. سردار شریف گفت: سپاه در جریان اخیر بسیار هوشمندانه عمل کرد و پازل‌های دشمن یکی یکی مشخص و خنثی شده است.

 

ارسال نظر