گنجاندن هوش مصنوعي در خريد آنلاين

۱۴۰۴/۰۵/۰۸ - ۰۲:۳۸:۱۴
کد خبر: ۳۵۱۲۵۶

مرورگر كروم (Chrome) از حالا نظرات هوش مصنوعي در مورد فروشگاه‌هاي آنلاين را نمايش مي‌دهد. اين ويژگي فعلا براي دسكتاپ‌ها در دسترس است. به گزارش ايسنا، گوگل به تازگي يك ويژگي جذاب براي مرورگر وب «كروم» خود معرفي كرده است.

مرورگر كروم (Chrome) از حالا نظرات هوش مصنوعي در مورد فروشگاه‌هاي آنلاين را نمايش مي‌دهد. اين ويژگي فعلا براي دسكتاپ‌ها در دسترس است. به گزارش ايسنا، گوگل به تازگي يك ويژگي جذاب براي مرورگر وب «كروم» خود معرفي كرده است. اين ويژگي اكنون نظرات توليد شده توسط هوش مصنوعي در مورد فروشگاه‌هاي آنلاين را نشان مي‌دهد تا خريد را امن‌تر و كارآمدتر كند. اين ويژگي با كليك روي آيكوني كه درست در سمت چپ آدرس وب در مرورگر قرار دارد، در دسترس است كه با كليك روي آن يك پنجره باز مي‌شود كه در مورد اعتبار كلي فروشگاه، اطلاعاتي در مورد مواردي مانند كيفيت محصول، قيمت‌گذاري، خدمات مشتري و سياست مرجوعي كالا ارايه مي‌دهد. هوش مصنوعي اين گزارش‌ها را با بررسي نظرات كاربران ايجاد مي‌كند. در حال حاضر اين ويژگي فقط براي خريداران امريكايي است و تنها زبان موجود آن انگليسي است. همچنين در حال حاضر به مرورگر دسكتاپ گره خورده است. گوگل در پاسخ به سوال درباره اينكه آيا اين ويژگي براي موبايل هم عرضه خواهد شد و چه زماني ارايه خواهد شد، چيزي را تأييد نكرد. اين ويژگي مي‌تواند به گوگل كمك كند تا با شركت آمازون كه در حال حاضر از هوش مصنوعي براي خلاصه كردن رتبه‌بندي محصولات و موارد مشابه استفاده مي‌كند، رقابت كند. اين جديدترين اقدامي است كه گوگل براي گنجاندن هوش مصنوعي در تجربه خريد انجام داده است. اين شركت اخيراً قابليت پرو كردن مجازي لباس و لوازم آرايش را نيز معرفي كرده است و در حال توسعه ابزارهايي براي ارايه توصيه‌هاي شخصي‌سازي‌شده درباره محصولات و بهبود رديابي قيمت است.