نمايشگاه بهاره تهران آغاز به كار مي‌كند

۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۰۱:۵۳:۴۱
کد خبر: ۳۰۸۰۷۰

جشنواره و نمايشگاه فروش بهاره و ضيافت ماه مبارك رمضان در تهران از فردا ۱۵ اسفند ماه كار خود را آغاز و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

جشنواره و نمايشگاه فروش بهاره و ضيافت ماه مبارك رمضان در تهران از فردا ۱۵ اسفند ماه كار خود را آغاز و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش ستاد خبري نمايشگاه بهاره، در نمايشگاه بهاره و ضيافت ماه مبارك رمضان، اقلام مورد نياز سال نو و سفره افطار شهروندان با بالاترين كيفيت و مناسب‌تربن قيمت عرضه مي‌شود. اين نمايشگاه و جشنواره فروش در ۶ نقطه تهران با حمايت اتاق اصناف و اتحاديه‌هاي صنفي تهران و مشاركت جامعه صنفي پايتخت برگزار مي‌شود. اين جشنواره با هدف تامين كالاي مورد نياز خانواده‌هاي تهراني و با هدف كمك به حفظ توان خريد اقشار كم بضاعت و جبران بخشي از افزايش قيمت‌ها برگزار مي‌شود. در نمايشگاه بهاره و ضيافت مبارك رمضان تهران كه در ۶ نقطه برگزار مي‌شود اقلامي چون انواع پوشاك، كيف و كفش، شال و روسري، لوازم خانگي كوچك و لوازم آشپزخانه و همچنين انواع محصولات خوراكي و مواد غذايي از جمله كالاهاي اساسي مانند برنج، روغن، قند و شكر، گوشت و مرغ تنظيم بازاري با قيمت مناسب در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت. بنا براين گزارش، با تصميم ستاد تنظيم بازار، نمايشگاه و جشنواره بهاره در پنج نقطه پايتخت از ۱۵ اسفند كار خود را آغاز و تا ۲۵ اسفندماه به كار خود ادامه خواهد داد و ساعت كار نمايشگاه از ۱۰ صبح تا ۲۱ است و با فرارسيدن ماه مبارك رمضان ساعت كار نمايشگاه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۲ خواهد بود. بر اساس مصوبه ستاد تنظيم بازار استان تهران، نمايشگاه‌هاي بهاره تهران در منطقه غرب پارك ارم، در منطقه شرق (تهرانپارس) فرهنگسراي اشراق، مصلي امام خميني (ره) و سالن مجموعه حجاب در مركز شهر، بوستان ولايت و مجموعه نمايشگاهي شهر آفتاب در جنوب تهران برگزار مي‌شود. بنا بر اعلام ستاد خبري نمايشگاه بهاره و ضيافت ماه مبارك رمضان، عرضه كالا در ۶ مجموعه اعلام شده تحت نظارت اتاق اصناف و اتحاديه‌هاي صنفي قرار داشته و اقلام با كيفيت و قيمت مناسب عرضه مي‌شوند و نمايشگاه‌هاي ديگري كه ممكن است در سطح شهر تهران برگزار شود، مورد تاييد نبوده و مجموعه‌هاي صنفي تهران بر كيفيت و قيمت آنها نظارت ندارند. گفتني است مراسم افتتاحيه نمايشگاه فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند با حضور مقامات دولتي و صنفي برگزار خواهد شد.

ارسال نظر