بکردانه مرکز فروش دستگاه روغن گیری در تهران

۱۴۰۲/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۰:۰۷
کد خبر: ۲۱۸۲۵۳
بکردانه مرکز فروش دستگاه روغن گیری در تهران

امروزه استفاده از دستگاه‌های مدرن روغن‌گیری نسبت به روش‌های سنتی، مزایای بسیاری دارد. این دستگاه‌ها با سرعت بالا، بهره‌وری بالا، کنترل دقیق فرآیند، تولید روغن با کیفیت بالا، کاهش ضایعات، استفاده آسان و مناسبی برای تولید انبوه روغن دارند، همچنین نگهداری آن ها نیز ساده است.

این دستگاه‌ها از فناوری‌های پیشرفته بهره می‌برند و به بهبود کیفیت و بهره‌وری در صنعت روغن‌گیری کمک می‌کنند. صنایع بکردانه، مرکز فروش انواع دستگاه های روغن گیری در تهران، آماده فروش و ارائه خدمات به مشتریان عزیز در تهران و سراسر کشور عزیزمان ایران است.

نحوه کارکرد دستگاه‌های روغن گیری

در فرآیند استخراج روغن از دانه‌های روغنی، دو روش اصلی به نام پرس سرد و پرس گرم وجود دارد. در روش پرس سرد، از فشار مکانیکی برای استخراج روغن بدون استفاده از مواد شیمیایی استفاده می‌شود که منجر به تولید روغن با کیفیت بالا و عطر و طعم مطلوب می‌شود. از طرف دیگر در روش پرس گرم از گرما و فشار مکانیکی برای استخراج روغن استفاده می‌شود و ممکن است با استفاده از مواد شیمیایی انجام شود، اما در این روش ممکن است که با کاهش کیفیت روغن و عطر و طعم مطلوب همراه باشد. در کل روش پرس سرد نسبت به پرس گرم برتری دارد، ولی انتخاب روش به نوع دانه‌ها و نیازهای نهایی شما بستگی دارد.

ویژگی‌ دستگاه‌های روغن گیری

دستگاه های روغن گیری غالبا از بدنه استیل ساخته شده و از لحاظ قدرت بدنه بسیار مقاوم هستند. در این دستگاه‌ها تابلو برق‌هایی به منظور تنظیم خودکار دما تعبیه شده است. مجهز بودن دستگاه‌های روغن گیری به ترموستات‌ها بسیار مهم است، زیرا در صورت عدم وجود آن‌ها معلوم نیست که دانه‌ها به صورت استاندارد عصاره گیری شوند. در برخی از مدل‌ها فرایند روغن گیری به صورت خودکار انجام شده و دیگر نیازی به حضور پرسنل و نیروی انسانی نیست و تنها کافیست تابلو برق آن را بر حسب سختی دانه تنظیم کرده و مدت زمان روغن گیری را در حافظه آن ثبت کنید. جالب است بدانید که به محض تمام شدن دانه‌ها، فرایند عصاره گیری متوقف خواهد شد. این امر موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. علاوه بر این دستگاه‌های روغن‌گیری باید دارای ویژگی‌های مهمی دیگری مثل کارکرد آسان، تولید روغن‌های شفاف و ارگانیک، انجام عملیات بدون سر و صدا و توانایی استخراج روغن از تمامی دانه‌های روغنی نیز باشند.

آشنایی با مزایای دستگاه روغن گیری

دستگاه‌های عصاره گیری این روزها در صنعت روغن گیری کاربرد فراوان داشته و در کنار ویژگی‌های ذکر شده از مزایای بی‌نظیری برخوردار هستند. از مهم ترین مزایای این دستگاه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راندمان کاری بالا

  • مقاومت بالا در برابر ضربه

  • استخراج روغن دانه‌ها به صورت اتوماتیک

  • مصرف انرژی کم

  • لرزش بسیار کم در هنگام روغن گیری

  • سرعت بالای عصاره گیری

این دستگاه‌ها قادرند تا انواع دانه نظیر دانه انگور، هسته خرما، دانه انار، سیاه دانه، پوست گردو و … روغن گیری کنند. مزیت بعدی طول عمر بالای این دستگاه‌ها است، اما این بدان معنی نیست که به خوبی از آن نگهداری نکنید. توصیه می‌شود بعد از هر بار انجام روغن گیری داخل محفظه آن را به خوبی تمیز کنید. قیمت این دستگاه‌ها بستگی به قابلیت‌های آن‌ها دارد، مثلا فاکتورهایی نظیر نوع تابلو برق، جنس موتور، سرعت کارکرد، طول عمر، جنس بدنه، مدت زمان گارانتی و … نیز در تعیین قیمت این دستگاه‌ها نقش دارند. به یاد داشته باشید که برای صرفه جویی در مصرف انرژی از مدل‌های کم مصرف آن خریداری کنید. سالانه مدل‌های مختلفی روانه بازار می‌شود که هر کدام مزیت بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی دارند.

دستگاه روغن گیری یکی از محصولات مقرون به صرفه و ایدئال است که شما را در استخراج روغن انواع دانه‌ها کمک می‌کند. این دستگاه‌ها در مدل‌های مختلف تولید شده و هر کدام بسته به نوع کاربرد از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند. گروه تولیدی بکردانه آماده ارائه انواع دستگاه های روغن گیری در تهران و سایر نقاط ایران، به شما عزیزان است. دستگاه روغن گیری قیمت مناسبی در بکردانه دارد، می توانید با مناسب ترین قیمت، بهترین دستگاه را تهیه کنید.

ارسال نظر