شرایط دریافت بیسیم سازمانی برای کسب‌وکارها

۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۰۱:۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۱۶۰۷۸

امکان استفاده از «خدمات رادیویی بیسیم» به منظور برقراری ارتباطات ساده، سریع و گروهی، یک نیاز فوری برای برخی مشاغل و کسب و کارها محسوب می‌شود، اما دریافت این خدمات به دلیل نیاز به سرمایه‌گذاری برای ایجاد شبکه‌های رادیویی اختصاصی به ویژه در باندهای فرکانسی VHF و UHF، اشباع‌شدن فضای فرکانسی کشور و متعاقب آن نیز عدم امکان صدور مجوز برای تأسیس و توسعه شبکه‌های رادیویی اختصاصی یا واگذاری فرکانس جدید‌ به شبکه‌های موجود، تقریبا غیرممکن شده است.

به گزارش آی‌تی آنالیز، با وجود موانع و محدودیت‌های زیرساختی، هزینه‌ای، فرکانسی و مجوزی، اما کماکان کم نیستند کسب‌وکارهایی که استفاده از بیسیم و هماهنگی‌های ساده و فوری برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین راستا و با شناخت همین نیاز روزافزون، شرکت «همراه کسب‌وکارهای هوشمند» به عنوان بازوی دیجیتال همراه ‌اول در حوزه ارایه راه‌کارهای سازمانی، از طریق ترکیب عملکرد فناوری رادیو بیسیم‌های نسل قدیم (مبتنی بر فرکانس) و تلفن‌های هوشمند در یک دستگاه، اقدام به ارایه سامانه آواک (POC: Push to talk Over Cellular) کرده است. 

سرویس آواک با استفاده از دستگاه‌های تخصصی‌سازی شده، ارتباط یک به چند و یک به یک را فراهم می‌کند.  این سرویس با اتکا به شبکه سلولی گسترده دیتا همراه اول، ابزاری قدرتمند برای کسب‌و‌کارها محسوب شده و با پوشش سراسری، جغرافیای نفوذ آنها را افزایش خواهد داد.

نکته قابل توجه آنکه سرویس آواک یک سرویس قابل نصب روی گوشی‌های موبایل اندروید یا گوشی‌ها بی‌سیم مخصوص این سرویس است و از طریق این نرم افزار پرسنل یک سازمان می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.  این ارتباط نیز می‌تواند صوتی، متنی و انتقال فایل و تصویر باشد. 

 

ارسال نظر