کسب‌و‌کارها در X باید ماهانه 1000 دلار برای تبلیغات هزینه کنند

۱۴۰۲/۰۵/۰۷ - ۰۱:۵۵:۱۹
کد خبر: ۲۱۱۶۷۵

ظاهراً کسب‌و‌کارها در X برای حفظ تیک طلایی خود باید ماهانه 1000 دلار یا 6000 دلار در 6 ماه برای تبلیغات هزینه کنند. توییتر که اکنون با نام X شناخته می‌شود، قصد دارد تا تلاش‌های خود در زمینه تبلیغات را احیا کند. براساس گزارش وال‌استریت ژورنال، X از برندها می‌خواهد که حداقل 1000 دلار در ماه برای تبلیغات هزینه کنند تا بتوانند وضعیت تأیید شده خود را در این پلتفرم حفظ کنند. تجارت تبلیغات توییتر با مشکل مواجه شده است و طبق گزارش‌های منتشر شده، این شرکت ظاهراً به‌نوعی تهدید کرده که اگر برندها در این زمینه کمک نکنند، تأییدیه آنها را لغو خواهد کرد.

براساس گزارش وال استریت ژورنال، از 7 آگوست (16 مرداد)، این پلتفرم که اکنون X نامیده می‌شود، تیک طلایی برندهایی که حداقل 1000 دلار در 30 روز گذشته یا 6000 دلار در 180 روز گذشته برای تبلیغات خرج نکرده باشند را حذف خواهد کرد. تیک طلایی توییتر که در ماه دسامبر سال گذشته معرفی شد، حساب مربوط به کسب‌و‌کارها را مشخص می‌کند. در اواخر سال گذشته نیز گفته شده بود که توییتر احتمالاً می‌خواهد ماهانه 1000 دلار از کسب‌وکارها برای تیک طلایی توییتر پول بگیرد.

ایلان ماسک که کاملاً در حال متحول کردن توییتر است، از هزینه تبلیغاتی اعلام شده دفاع کرد و گفت که انجام آن مانع فعالیت‌های مخربی می‌شود که این روزها به‌طور گسترده‌ای شاهد آنها هستیم. همچنین پلتفرم X تا آخرین روز از ماه جاری میلادی تخفیف 50 درصدی را برای تمام سفارش‌های تبلیغاتی جدید ارایه کرده است تا بتواند از این طریق تبلیغ‌کنندگان بیشتری را جذب کند. در حالی که برندهای بزرگ‌تر احتمالاً با پرداخت ماهانه 1000 دلار هزینه‌های تبلیغاتی مشکلی نخواهند داشت، این رویکرد جدید به‌طور بالقوه می‌تواند به کسب‌و‌کارهای کوچک‌تری که هنوز به انعطاف‌مالی دست پیدا نکرده‌اند، آسیب برساند. همچنین این تصمیم ممکن است مانع رشد و دیده شدن کسب‌و‌کارهای کوچک‌تر شود.

 

ارسال نظر