مهمانی بزرگ ۱۰ کیلومتری غدیر برگزار شد

۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۰۱:۴۳:۰۷
کد خبر: ۲۱۰۰۵۰
مهمانی بزرگ ۱۰ کیلومتری غدیر برگزار شد

مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر با حضور پر شور مردم از ساعت ۱۸ تا ۲۲ امروز (جمعه) و از حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی در شهر تهران برگزار شد.

مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر همزمان با (۱۸ ذی‌الحجه) عید سعید غدیرخم با حضور پر شور مردم در خیابان‌های شهر تهران آغاز شد. در جشن بزرگ‌ غدیر در میدان‌های در میدان‌های امام حسین(ع)، فردوسی و انقلاب و میدان آزادی در ۴ استیج بزرگ برپا شد.

در حالی که تنها ۳۰ دقیقه از شروع رسمی جشن بزرگ غدیر گذشته بود، اما خیابان انقلاب، حدفاصل چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب، لبریز از جمعیت شد.

دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرداری تهران مختلف از ابتدای روز در محل ستاد مدیریت بحران شهر تهران، رصد و تنظیم ارایه خدمات به شرکت‌کنندگان مراسم را بر عهده داشتند.

در تمام طول مسیر میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) مواکب و شهربازی برپا بود و از هر نقطه‌ای امکان ورود به مهمونی ۱۰ کیلومتری تهران وجود داشت.

تعدد موکب‌ها، سکوها و وسایل بازی کودکان نشان می‌دهد که احتمالا برگزارکنندگان، اصلی‌ترین مخاطب هدف جشن مهمانی ۱۰ کیلومتری تهران را کودکان در نظر داشتند.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با به‌کارگیری تمام ظرفیت پلیس‌های تخصصی از جمله پیشگیری آگاهی، یگان امداد و راهور نسبت به تأمین نظم و امنیت و آرامش شرکت‌کنندگان در مراسم مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر در صحنه حاضر بود.

وی افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های مکرر در خصوص اعمال محدودیت‌های تردد در محدوده برگزاری مراسم از شهروندان انتظار می‌رود که همکاری لازم را با عوامل پلیس راهور داشته باشند.

رییس پلیس تهران بزرگ بیان کرد همه واحدهای انتظامی از ابتدای مراسم جشن بزرگ غدیر تا پایان مراسم و عادی شدن وضعیت تردد در راستای تأمین امنیت شهروندان از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی مستقر هستند.

شهردار تهران با حضور در مسیر جشن ۱۰ کیلومتری غدیر حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی، از آخرین وضعیت خدمات‌دهی به شهروندان بازدید کرد.

علیرضا زاکانی همچنین در ادامه با استقرار در ستاد مدیریت بحران شهر تهران، به‌صورت زنده در جریان آخرین اوضاع خیابان‌های محل برگزاری جشن مردمی مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر قرار گرفت.

 

ارسال نظر