اتوبوس‌های 3 کابین در کدام نقاط تهران استفاده می‌شوند؟

۱۴۰۲/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۵:۲۹
کد خبر: ۲۰۹۶۳۸
اتوبوس‌های 3 کابین در کدام نقاط تهران استفاده می‌شوند؟

مهدی چمران پیش از آغاز یکصدوپنجاه‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح دستور کار جلسه امروز شورای شهر، اظهار کرد: در جلسه امروز آقای علوی گزارشی از بازدید منطقه‌ای خود ارائه خواهند کرد و پس از آن بررسی یک فوریتی که از طرف شهرداری تهران در خصوص املاکی که به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده در دستور کار قرار می‌گیرد تا دستورالعملی در خصوص آن تدوین شود.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: البته شورای قبلی کار خوبی در خصوص شناسایی و لیست کردن این املاک انجام داده که هر سه سال نیز باید تمدید شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در این جلسه گزارش هزینه درآمد و حسابرسی اسفندماه سال گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از آن دو نفر از اعضای شورای شهر برای عضویت در کمیسیون ماده 38 که با هدف کاهش زمان بررسی پرونده‌ها، ۲ کمیسیون به آن اضافه می‌شود، انتخاب خواهند شد.

چمران تاکید کرد: در جلسه امروز همچنین ادامه بررسی لایحه اصلاحیه توسعه و بهبود خدمات آتش نشانی که در جلسه قبلی ۲ بند آن مورد بررسی قرار گرفت نیز در دستور کار قرار می‌گیرد و اگر فرصتی باقی بماند چند نام گذاری هم در صحن شورا بررسی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر یکی از اعضای کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران مبنی بر ورود 1000 دستگاه اتوبوس سه کابین کم‌کارکرد برای شهر تهران و امکان تردد این اتوبوس‌ها اظهار کرد: قطعا تردد این اتوبوس‌ها در خیابان‌هایی که مسیر مستقیم دارند و پیچ و خم کمتری وجود دارد انجام خواهد شد و برنامه ‌ریزی‌هایی در خصوص ورود آنها انجام شده، ولی تعداد و زمان ورود آنها مشخص نیست و نمی‌دانم قراردادی در این خصوص منعقد شده یا خیر، ولی امیدوارم هرچه زودتر این کار انجام شود.

وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی و دولت با اعمال شرایطی ورود اتوبوس‌های کم‌کارکرد را برای استفاده در درون شهرها و برون شهری به تصویب رسانده است که امیدواریم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

ارسال نظر