پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر بازفت در محل شهرداری برگزارشد

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۰۵:۰۵:۳۶
کد خبر: ۲۰۶۹۳۵

حسین عسکرزاده ـ چهارمحال وبختیاری: به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهربازفت دراستان چهارمحال وبختیاری شهرستان کوهرنگ،پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر بازفت در محل شهرداری این شهر برگزار شد .

در این جلسه ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و همچنین آغاز دهه کرامت و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ایثار و مقاومت. تصمیمات ذیل اتخاذ گردید که به اطلاع عموم شهروندان عزیز رسانده می‌شود.

۱. گرامیداشت هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران که با تاخیر برگزار گردید و همچنین ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در این نشست از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی هدایایی به کارگران شهرداری و رابط روابط عمومی شهرداری اهدا شد و از تلاش‌ها و زحمات آنان تقدیر و تجلیل شد. ۲.بررسی و تصویب گزارش متمم بودجه سال ۱۴۰۱شهرداری ۳.بررسی و تصویب تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱شهرداری. ۴. بررسی و تصویب صورت جامع درآمد هزینه شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱. ۵. بررسی و برنامه‌ریزی در خصوص مشکل آب شرب شهر ۶.گزارش کامل از پروژه‌های عمرانی قابل اجرا در سال جاری از جمله زیر‌سازی و آسفالت معابر خاکی سطح شهر و سنگ فرش و پیاده رو‌سازی و نصب‌ المان میدان مرکزی و ساماندهی و اصلاح ورودی شهر توسط شهردار ارایه گردید. ۷.شروع به‌کار پروژه ساماندهی حاشیه رودخانه توسط آب منطقه‌ای استان و همچنین شروع عملیات ساماندهی مسیل سطح شهر توسط شهرداری ۸.برنامه‌ریزی و بررسی برنامه‌های سالروز آزاد‌سازی خرمشهر و دهه کرامت در سطح شهر.

 

ارسال نظر