روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۵۵۵

   ظریف دانشیار دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران شد؛پرتال دانشگاه و آموزش|

دبیر هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وزیر امور خارجه از دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه با مرتبه دانشیاری به دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران انتقال یافت. جواد محمدی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه و آموزش اظهار داشت: محمدجواد ظریف استادیار پایه ۲۷ دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه بود. وی افزود: انتقال ظریف به دانشگاه تهران با درخواست دانشکده مطالعات جهان این دانشگاه انجام شد. دبیر هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده از سوابق علمی ظریف، مرتبه علمی استادیاری او به دانشیاری ارتقاء یافت و با این مرتبه به دانشکده مطالعات جهان منتقل شد. محمدی خاطرنشان کرد: برای انتقال یک عضو هیات علمی، شرط سنی ملاک نیست و دانشگاه‌ها در جذب اعضای هیات علمی اختیار کامل دارند و وقتی دانشگاهی درخواست انتقال یک استاد می‌دهد این انتقال صورت می‌گیرد.

   متخلفان اقتصادی باید در انتظار مجازات باشند؛خانه ملت|

یک نماینده مجلس تاکید کرد: برخورد با فاسدان اعتماد عمومی را بازمی‌گرداند اما باید مراقب باشیم که به حیثیت کسی لطمه نزنیم. غلامرضا کاتب درباره روند برخورد با مفسدان اقتصادی تاکید کرد: شرایط کشور بسیار خاص است و هر فردی که تخلف اقتصادی انجام می‌دهد و به بیت‌المال دست‌اندازی می‌کند باید با اشد مجازات روبرو شود. وی خاطرنشان کرد: این را هم باید در نظر بگیریم اگر خدایی ناکرده در برخورد با افراد تفریطی صورت گیرد و آبروی مردم برود، ما باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم. باید مراقب باشیم به واسطه مسائل سیاسی به حیثیت افراد آسیب نزنیم و با منطق برخورد کنیم.

   با قدرت در مرزهای شمال شرق کشور حضور داریم؛ارتش نیوز|

فرمانده نزاجا گفت: نیروی زمینی ارتش با اقتدار در مرز‌های شمال شرق کشور مستقر بوده و صدای ضد انقلاب را در مرز‌ها خفه کرده است. امیر سرتیپ کیومرث دیروز در مراسم افتتاحیه هفدهمین همایش تجلیل از ممتازین نزاجا گفت: نیروی زمینی ارتش تلاش کرده در تمام اتفاقات مانند سیل، زلزله در کنار مردم حضور داشته باشد که امیدواریم همه این اقدامات موجبات رضایت خداوند متعال و رهبر انقلاب را فراهم آورده باشد.

   طرفین قرارداد مکلف به اصل حسن نیت و عمل منصفانه در تجارت شدند؛خانه ملت|

نمایندگان در صحن علنی دیروز در جریان بررسی لایحه تجارت، مواد ۱۰ و ۱۱ را بررسی و تصویب کردند.. بر این اساس با موافقت نمایندگان طرفین قرارداد مکلفند در مذاکرات مقدماتی و انعقاد، اصل حسن نیت و عمل منصفانه را در تجارت رعایت کنند. به موجب ماده ۱۰؛ کلیه اخطار‌های مقرر شده در مواد این قانون متناسب با وسایل ارتباطی در دسترس باتوجه به اوضاع و احوال قابل انجام است. همچنین براساس تبصره آن؛ مقصود از اخطار هر بیانیه، تقاضا، درخواست یا ابراز قصد دیگر است. تبصره ماده 11نیز تصریح می‌کند؛ چنانچه یکی از طرفین بیش از یک محل فعالیت داشته باشد، تحویل اخطار به محلی که با توجه به اوضاع و احوال مسلم یا به موجب توافق طرفین قبل از این انعقاد قرارداد، نزدیک‌ترین ارتباط را با قرارداد یا اجرای آن داشته باشد از مصادیق وصول اخطار است.

   موضوع قیر به دست مافیا افتاده است؛ایلنا|

نماینده مردم محلات گفت: موضوع قیر به دست مافیا افتاده است و قرار است یک شرکت خاص آن را بین تولیدکنندگان تقسیم کند، چرا قیر به صورت مستقیم توزیع نمی‌شود؟ علیرضا سلیمی دیروز در تذکر شفاهی گفت: در شهرداری نه تنها همسان‌سازی حقوق‌ها صورت نمی‌گیرد، بلکه برخی نیروهای قراردادی آن نیز اخراج می‌شوند. در شرایط تورمی که مواد خوراکی ۶۳ درصد و میانگین تورم ۴۲.۵ درصد اعلام می‌شود، چنین اقدامی صحیح نیست.

 

ارسال نظر