اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۳۲۲

مضجع منور امام علی بن موسی الرضا(ع) غبارروبی شد

مشهد|در آستانه ۲۳ ذی‌القعده روز زیارتی مخصوص هشتمین پیشوای شیعیان جهان امام علی بن موسی‌الرضا(ع) آیین غبارروبی مضجع شریف رضوی با حضور مراجع عظام تقلید، علمای اعلام و خدام آستان قدس رضوی برگزار شد.  در این مراسم معنوی که با حضور آیات عظام جوادی‌آملی، سبحانی، مکارم‌شیرازی، علوی گرگانی، علم‌الهدی و حجت‌الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد، در فضایی سرشار از معنویت و روحانیت روضه منور رضوی با گلاب ناب شست و شو داده شد. غبارروبی از آیین‌های دیرین حرم مطهر رضوی است که معمولا چند بار در سال با حضور مراجع تقلید، آیات عظام و شخصیت‌های کشوری و استانی برگزار می‌شود.

خودکفایی 97 درصدی تجهیزات و قطعات ابزار دقیق

مشهد| رییس کمیته خودکفایی ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از خودکفایی 97 درصدی در ساخت داخلی تجهیزات و قطعات ابزار دقیق در این مجتمع گازی خبرداد. به گزارش خبرنگار تعادل در مشهد، حسام الدین علایی با بیان مطلب فوق افزود: نامگذاری سال 98 به نام «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری، فرصت بسیار مغتنمی را جهت حمایت مضاعف از شرکت‌های دانش بنیان برای کمیته خودکفایی ابزار دقیق پالایشگاه فراهم آورده است. وی بیان کرد: در سال جاری با تکیه بر دانش، تعهد و تخصص سازندگان داخلی موفق به خودکفایی 97 درصدی در تامین تجهیزات و قطعات ابزار دقیق مورد نیاز در تاسیسات پالایشگاه شده‌ایم.

اعلان آمادگی منطقه چالوس با خدمات ملی در تابستان

چالوس| با ورود به فصل تابستان و افزایش حجم مسافرت‌های برون شهری، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس جهت سوخت‌رسانی مطلوب و مطمئن به مسافرین تابستانی اعلام آمادگی کرد. تورج امانی مدیر منطقه گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ذخیره‌سازی مطلوبی از فرآورده‌های نفتی به خصوص بنزین در انبار نفت منطقه چالوس صورت گرفته و با هماهنگی انجام شده با مدیران مجاری عرضه سوخت، شرکتهای حمل و نقل فراورده‌های نفتی، و رانندگان نفتکش، شرایط بسیار مناسبی برای سوخت‌رسانی مطلوب به مسافرین تابستانی فراهم شده است ومردم نگران تامین وتوزیع سوخت مورد نیاز در تابستان نباشند. در حال حاضر ۵۶ باب جایگاه عرضه فرآورده مایع و ۱۴ باب جایگاه CNG مجموعا ۷۰ باب جایگاه عرضه سوخت با پراکندگی مناسب در غرب استان وجود دارد که خوشبختانه تمامی آنها فعال و آماده خدمات رسانی به مراجعین ومسافرین محترم هستند.

 

ارسال نظر