وفاداری کاربران به آیفون کم شده است

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۰۴۸
وفاداری کاربران به آیفون
کم شده است

سی نت |  بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که میزان وفاداری کاربران به گوشی‌های هوشمند آیفون به پایین‌ترین حد خود در سال‌های گذشته رسیده است.

به تازگی با تحقیقات جدید خود اعلام کرده‌اند که کاربران جهانی همچون سال‌های قبل دیگر تمایل چندان زیادی به خریداری گوشی‌های آیفون از خود نشان نمی‌دهند و این طور که آمارها نشان می‌دهد میزان وفاداری آنها به آیفون کاهش بی‌سابقه‌ای پیدا کرده است.

همچنین آنها در گزارش منتشر شده خود خاطرنشان کرده‌اند مدت زمانی که کاربران از گوشی‌های آیفون خود نگهداری و استفاده می‌کنند، نیز با ۱۵ درصد کاهش مواجه بوده است.

پیش‌تر در گزارشی عنوان شده بود که ۳۸ هزار نفر از کاربران در جهان از ماه اکتبر تاکنون به تعویض گوشی‌های خود با جدیدترین گوشی‌های اندرویدی از برندهای دیگر همچون سامسونگ اقدام کرده‌اند.

این بدان معناست که ۲۶ درصد از کاربران گوشی‌های آیفون ۱۰ خود را با یک گوشی دیگر از برندهای دیگر تعویض و جابه‌جا کرده‌اند؛ این در حالی است که آمارها نشان می‌دهد تنها ۷.۷ درصد از کاربران سامسونگ گوشی هوشمند خود را به برند اپل تغییر داده‌اند.

به عبارتی دیگر، بالغ بر ۹۲ درصد از کاربران گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید همچنان تمایل دارند که از گوشی‌های اندرویدی استفاده کنند و برای سال‌های آینده نیز در همین محیط و رابط کاربری نیز باقی بمانند.

 

ارسال نظر