روی موج خبر

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۵۳۷

 رییس‌جمهور درگذشت داود احمدی‌نژاد را تسلیت گفت؛پاد| رییس‌جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج داود احمدی‌نژاد را تسلیت گفت و از درگاه احدیت برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد. متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است: «انالله و اناالیه راجعون، جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت اخوی گرامی‌تان، مرحوم حاج داود احمدی‌نژاد موجب تاثر گردید. اینجانب ضمن تسلیت مصیبت وارده، از درگاه احدیت برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.»

 قوه قضاییه براساس شکایت سهامداران کاسپین اقدام به توقیف اموال این موسسه کرد؛فارس| الیاس حضرتی عضو شورای پول و اعتبار گفت: قوه قضاییه طبق روال عادی موضوع شکایت سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین را بررسی کرده و براساس این شکایت اقدام به توقیف اموال این موسسه کرده است. نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شکایت جمعی از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین، اظهار داشت: چند نفر از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین که سپرده بیشتری در این موسسه داشتند اقدام به شکایت کردند. وی افزود: قوه قضاییه طبق روال عادی موضوع شکایت این سپرده‌گذاران را بررسی کرده و براساس این شکایت اقدام به توقیف اموال این موسسه کرده است. عضو شورای پول و اعتبار همچنین تصریح کرد: دادستان در حال حاضر در حال تلاش برای حل و فصل این موضوع است.

 تایید خبر شلیک به چند بانک و دستگیری 2نفر از متهمان در تهران؛صدا وسیما| فرمانده انتظامی تهران بزرگ حادثه شلیک چند نفر را به چند بانک در تهران تایید کرد. سردار رحیمی گفت: دو نفر از حمله‌کنندگان به بانک‌های تهران که با تفنگ ساچمه‌یی دست به چنین اقدامی زدند، شناسایی و دستگیر شدند. سردار رحیمی افزود: پلیس در تعقیب همدستان کسانی است که روز (شنبه) به چند بانک در تهران تیراندازی کردند. وی گفت: افرادی با استفاده از تفنگ ساچمه‌یی اقدام به حمله به تعدادی از بانک‌ها و شکستن شیشه آنها کردند که بلافاصله با اعلام این خبر، ماموران پلیس ماجرا را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 پیام دستیار ویژه رییس‌جمهور به مناسبت آغاز سال نو عبری؛ایسنا| دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در پیامی آغاز سال نو عبری را تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است: «آغاز سال نو عبری (روش هشانا) و عید سایبان‌ها را به همه ایرانیان عزیز کلیمی و پیروان پیام‌آور توحید و عدالت، حضرت موسی (ع)، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم. پیام این روزهای بزرگ و اعیاد مبارک، بازگشت به زندگی معنوی و اخلاق است. این اعیاد بزرگ انسان را دعوت به تعالیم و آموزه‌های ارزشمند و جهانی انبیای الهی می‌نماید. تعالیم و آموزه‌هایی که هدف آنها اصالت بخشیدن به یکتاپرستی، اخلاق، صلح، مدارا و آرامش است.»

 اراده دولت تکمیل سریع‌تر پروژه ادامه بزرگراه همت است؛ایرنا| معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت که اراده دولت بر این است که پشتیبانی لازم و اختصاص اعتبارات ویژه، طرح احداث ادامه بزرگراه همت را به اتمام برساند. محمدباقر نوبخت دیروز در حاشیه بازدید از ادامه پروژه بزرگراه همت، با اشاره به اینکه از دیدگاه مردم زمان زیادی صرف اتمام عملیات ادامه پروژه بزرگراه همت شده است، افزود: براساس گزارش‌های ارائه شده از سوی پیمانکار، مانع اصلی در راه ادامه این پروژه مهم با رفع مشکل نقدینگی و حل معضل تملک و معارضین رفع خواهد شد. نوبخت گفت: اهتمام ویژه‌یی در مسوولان استانی و ملی وجود دارد که پروژه شهید همت در اسرع وقت بهره‌برداری کامل شود.

 

ارسال نظر