برنامه جالب بذرپاش برای مسکن ملی

۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۵:۵۴
کد خبر: ۲۰۰۶۷۶
برنامه جالب بذرپاش برای مسکن ملی

مهرداد بذرپاش در حاشیه افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با روش‌های دیگری مشکل افزایش قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن را برطرف کنیم تا آورده مردم کاهش پیدا کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نرخ سود تسهیلات ٢٣ درصد بود که با تاکید رئیس جمهوری درحال کاهش سود وام‌ها هستیم و رئیس جمهوری هم این سود را بالا می داند. دو روز گذشته هم در شورای پول و اعتبار روشی برای کاهش نرخ سود تسهیلات مطرح کردیم و قرار شد کمیته مربوطه نظر خود را اعلام کند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نرخ بهره تسهیلات باید کاهش پیدا کند گفت: تصمیم قطعی دولت این است که قبل از پایان سال جاری موضوع سود به نتیجه برسد و در حال نهایی کردن روش آن هستیم.  

بذرپاش بیان کرد: در قیمت تمام شده برای متقاضیان در آورده اولیه سختی‌هایی ایجاد شده و برای متقاضیانی که تحت پوششی نهادهای حمایتی هستند روش هایی برای کاهش قیمت تمام شده در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه مترو هشتگرد به ظرفیت کامل خود نرسیده، گفت: شهرداری و استانداری در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستند و ظرفیت مترو هشتگرد باید به سه برابر افزایش پیدا کند.

ارسال نظر