آخرین وضعیت راه‌های کشور/ کدام مسیرها در روزهای پایانی تعطیلات نوروز یکطرفه است؟

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۶:۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۲۰۸۵
آخرین وضعیت راه‌های کشور/ کدام مسیرها در روزهای پایانی تعطیلات نوروز یکطرفه است؟

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد در حال حاضر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند و در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال (مسیر رفت و برگشت)- تردد روان است.

به گزارش ایسنا، در محور چالوس مسیر جنوب به شمال، حدفاصل میدانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و در مسیر شمال به جنوب حدفاصل میانک تا انارک و همچنین در آزادراه قزوین- رشت محدوده رودبار ترافیک سنگین است. همچنین محور رودبار - کهنوج (محدوده‌های مظفرآباد و آبسردوئیه) در استان کرمان، به‌دلیل طغیان آبنما تا اطلاع بعدی مسدود شده است. 

تردد در محورهای هراز و چالوس

در محور چالوس، تردد انواع وسایل نقلیه در روزهای ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج میدان امیرکبیر و ابتدای آزادراه تهران-شمال (انتهای بزرگراه آزادگان) به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تاریخ‌های مذکور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد، از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

البته در صورت افزایش حجم تردد در آزادراه تهران-شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل‌ها با اعلام مامورین مستقر در محل مسیر جنوب به شمال یا شمال به جنوب به صورت مقطعی از ابتدای آزادراه در هر دو مسیر مسدود خواهد شد.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه در روزهای ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین از ساعت ۱۵ از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تاریخ‌های مذکور تا ساعت ۲۴ از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سایر محدودیت‌های ترافیکی نیز در سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور آمده و مسافران قبل از عزیمت به سمت مقصد خود در نوروز ۱۴۰۲، می‌توانند از محورهای ترافیکی آگاه شوند و آنگاه به سفر اقدام کنند.

 

ارسال نظر