شنیده شدن صدای انفجار مهیب در اصفهان/ وزارت دفاع از حمله ناموفق به یکی از مراکز خود خبر داد+ ویدئو

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۰۱:۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۹۷۴۳۴
شنیده شدن صدای انفجار مهیب در اصفهان/ وزارت دفاع از حمله ناموفق به یکی از مراکز خود خبر داد+ ویدئو

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار مهیبی در شهر اصفهان خبر دادند.

محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در این رابطه گفت: این انفجار در یکی از مراکز مهمات‌سازی وابسته به وزارت دفاع در اصفهان روی داده و تلفات جانی نداشته است.

به گفته وی،‌ علت اصلی حادثه و همچنین میزان خسارت‌های وارد شده در حال بررسی است و اخبار تکمیلی آن متعاقبا اعلام می‌شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، نوشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده خیابان امام خمینی اصفهان شنیده شده است.

ویدئویی از وضعیت فعلی محل انفجار در اصفهان

خبرگزاری فارس ویدئوی زیر را از وضعیت محل انفجار در اصفهان منتشر کرد.

وزارت دفاع: حمله ناموفق به یکی از مراکز وزارت دفاع در اصفهان/ انفجار ریزپرنده‌ها در تله‌های پدافندی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: «شامگاه هشتم  بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳۳۰ حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع  و دو فروند دیگر آنها در تله های پدافندی گرفتار و منفجر می‌شوند.

خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می دهد اقدام برای تولید قدرت ، اقتدار و امنیت را با شتاب و جدیت ادامه خواهد داد و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت. ان‌شالله».

 

ارسال نظر