وزير كشور پاكستان حامل پيام بود
وزير كشور در پايان سفر وزير كشور پاكستان به تهران تاكيد كرد: از روز يكشنبه، مذاكرات براي اجرايي شدن بندهاي تفاهمنامه و تحقق شروط آن از سرگرفته خواهد شد و من فكر ميكنم كه به هر حال روند خوبي است و به سمت خوبي در حال حركت هستيم.
وزير كشور در پايان سفر وزير كشور پاكستان به تهران تاكيد كرد: از روز يكشنبه، مذاكرات براي اجرايي شدن بندهاي تفاهمنامه و تحقق شروط آن از سرگرفته خواهد شد و من فكر ميكنم كه به هر حال روند خوبي است و به سمت خوبي در حال حركت هستيم. به گزارش ايسنا، اسكندر مومني، وزير كشور، ضمن تشريح جزييات سفر محسن نقوي، وزير كشور پاكستان، به تهران گفت: اين سفر، سفري فشرده و بسيار خوبي بوده است. اين سفر علاوه بر موضوعات مرتبط ميان دو وزارتخانه، شامل بررسي مسائل و تحولات منطقهاي، اجرايي كردن بندهاي تفاهمنامهها و همچنين ادامه مذاكراتي بود كه در سوييس در حال انجام است. وي در ادامه با تأكيد كرد بر اينكه وزير كشور پاكستان در اين سفر حامل پيامهايي نيز بود، اظهار كرد: در مجموع، سفر خوبي ارزيابي ميشود. انشاءالله كه دستاوردهاي اين سفر و اجراي تفاهمنامهها براي مردم عزيز كشور محسوس و ملموس باشد. وزير كشور در ادامه تصريح كرد: مذاكرات با پيگيريهايي كه صورت گرفته احتمالا از روز يكشنبه از سرگرفته ميشود و براي اجرايي شدن بندهاي تفاهمنامه و تحقق شروط آن آغاز خواهد شد. من فكر ميكنم كه به هر حال روند خوبي است و به سمت خوبي در حال حركت هستيم. انشاءالله جزييات و نتايج آن در آينده ازسوي وزارت خارجه به اطلاع مردم خواهد رسيد.