واریز یارانه کالابرگ مرحله چهارم را چطور استعلام بگیریم؟

سرپرستان خانوار برای اطلاع از میزان اعتبار مرحله سوم یارانه کالابرگ الکترونیکی و وضعیت واریز آن میتوانند از چهار روش اپلیکیشن شما، کد دستوری، تماس تلفنی با شماره سامانه و پیامک با سرشماره v.refah استفاده کنند.
به گزارش شرق، یارانه کالابرگ واریز شده در این مرحله صرفا برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در سه گروه کالایی شامل لبنیات، پروتئین و خواربار است و سرپرستان خانوار تا پایان آبان ۱۴۰۴ فرصت دارند خرید خود را انجام دهند. مشمولان میتوانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست.
سرپرستان خانوار برای اطلاع از میزان اعتبار مرحله سوم یارانه کالابرگ الکترونیکی و وضعیت واریز آن میتوانند از چهار روش اپلیکیشن شما، کد دستوری، تماس تلفنی با شماره سامانه و پیامک با سرشماره v.refah استفاده کنند.
استعلام کالابرگ با اپلیکیشن شما: کاربران میتوانند با نصب اپلیکیشن رسمی «شما» جزئیات اعتبار و مصرف کالابرگ خود را مشاهده کنند.
استعلام کالابرگ با کد دستوری USSD: این روش از طریق شمارهگیری کد #۱۴۶۳۵۰۰ از طریق تلفن همراه امکانپذیر است.
استعلام کالابرگ با تماس تلفنی: شماره ۰۲۱۶۳۶۹ سامانه پاسخگویی به سوالات درباره کالابرگ است و سرپرستان خانوار میتوانند با تماس با این شماره استعلام واریز یارانه کالابرگ را دریافت کنند.
استعلام کالابرگ با پیامک وزارت رفاه: پس از واریز اعتبار، پیامکی از سرشماره v.refah حاوی میزان اعتبار به سرپرستان خانوار ارسال میشود. این پیامک فاقد لینک است و فقط اطلاعات اعتبار را نمایش میدهد؛ از کلیک روی لینکهای مشکوک خودداری کنید.
