قیمت بازار آزاد محصولات فولکس واگن / فولکس تی راک چند؟ + جدول تیر ۱۴۰۴
قیمت بازار آزاد محصولات فولکس واگن اعلام شد.
به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت بازار محصولات فولکس واگن در تیر ۱۴۰۴، فولکس ID.۴ Crozz PURE مدل ۲۰۲۴ با قیمت ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش میرسد و فولکس ID.۴ Crozz PURE مدل ۲۰۲۵ نیز در بازار آزاد به قیمتی معادل ۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان معامله میشود.
اما برای خرید فولکس آی دی یونیکس اولترا مدل ۲۰۲۴ باید چیزی حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بپردازید این درحالی است که فولکس تی راک ۱.۵ لیتر توربو مدل ۲۰۲۴ با قیمت ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش میرسد. جهت استعلام قیمت بازار آزاد محصولات فولکس واگن در تیر ۱۴۰۴ جدول زیر را مشاهده کنید.
قیمت بازار آزاد محصولات فولکس واگن - تیر ۱۴۰۴ |
|||
برند | مدل | کارکرد(کیلومتر) | قیمت (تومان) |
فولکس ID.۴ Crozz PURE | ۲۰۲۴ | صفر | ۳,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
فولکس ID.۴ Crozz PURE | ۲۰۲۵ | صفر | ۳,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰ |
فولکس آی دی یونیکس اولترا | ۲۰۲۴ | صفر | ۶,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
فولکس تی راک ۱.۵ لیتر توربو | ۲۰۲۴ | صفر | ۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
مقایسه فنی فولکس واگن آیدی یونیکس
فولکس واگن آیدی یونیکس بهعنوان یک کراساوور تمام برقی بر اساس پلتفرم MEB گروه فولکس واگن توسعه یافته و از جدیدترین فناوریهای الکتریکی این برند بهره میبرد. این خودرو با یک پیشرانه الکتریکی نصبشده در محور عقب عرضه میشود که قدرت و عملکردی قابلتوجه را ارائه میدهد. نسخه تکموتوره این مدل قادر است توان ۱۷۰ کیلوواتی معادل ۲۲۸ اسب بخار تولید کند که نیروی آن از طریق سیستم دیفرانسیل عقب به چرخها منتقل میشود. این پیکربندی باعث شده که رانندگی با I.D Unyx حسی پویا و اسپرت داشته باشد، بهخصوص در مسیرهای پرپیچوخم که چسبندگی مناسبی را ارائه میدهد. این کراساوور برقی به یک باتری با ظرفیت ۸۰.۲ کیلوواتساعت مجهز شده که با یکبار شارژ کامل، امکان پیمایش مسافتی در حدود ۶۱۴ کیلومتر را بر اساس استاندارد CLTC فراهم میکند. این میزان برد، آن را در میان گزینههای قدرتمند بازار خودروهای برقی قرار داده و نشان از کارایی بالا و مدیریت بهینه انرژی دارد. عملکرد دینامیکی I.D Unyx در حدی است که میتواند در حدود ۷.۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.
حداکثر سرعت این خودرو بهصورت الکترونیکی روی ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است که برای یک کراساوور برقی شهری و بینشهری، عددی مناسب محسوب میشود. در بخش سیستم تعلیق، مهندسان فولکس واگن از ترکیب مکفرسون در محور جلو و مولتیلینک در محور عقب استفاده کردهاند. این ترکیب باعث شده که خودرو در عین راحتی، پایداری و چسبندگی مناسبی را در پیچها و مسیرهای ناهموار داشته باشد. همچنین سیستم بازیابی انرژی ترمز، هنگام کاهش سرعت و ترمزگیری، بخشی از انرژی را به باتری بازمیگرداند تا بهرهوری خودرو افزایش یابد. با این مشخصات، فولکس واگن I.D Unyx نهتنها از نظر عملکرد و برد حرکتی، بلکه از نظر تجربه رانندگی و پایداری نیز یکی از کراساوورهای الکتریکی جذاب بازار به شمار میآید.
