ارتش در تراز انقلاب شکست‌ناپذیر است

۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۰۱:۲۸:۰۷
کد خبر: ۲۱۷۵۲۹
ارتش در تراز انقلاب شکست‌ناپذیر است

فرمانده کل ارتش گفت: یقین دارم ارتش در تراز انقلاب، باروحیه رزم رزمندگان و فرماندهان ایثارگر، ملهم از تعالیم ناب اسلامی در آن سازمان، تحت رهنمودهای نایب امام زمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز و پشتیبانی ملت غیور ایران عزیز، شکست‌ناپذیر خواهد بود.

فرمانده کل ارتش گفت: یقین دارم ارتش در تراز انقلاب، باروحیه رزم رزمندگان و فرماندهان ایثارگر، ملهم از تعالیم ناب اسلامی در آن سازمان، تحت رهنمودهای نایب امام زمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز و پشتیبانی ملت غیور ایران عزیز، شکست‌ناپذیر خواهد بود.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در پیامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نوشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر دوراندیشانه‌ای که با پیشنهاد نماینده ایشان در شورای انقلاب، معاونت امور دفاع و ارتش، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، رقم خورد، اساس تاسیس و تشکیل سازمانی را بنا نهادند که با تقویت بنیه‌های عقیدتی و سیاسی، ارتش جمهوری اسلامی را از گزند نقشه‌های شوم گروهک‌ها و خطوط منحط فکری هدایت شده از خارج و دشمنان انقلاب، مصون داشت.

وی افزود: معاندین و گروهک‌های منافق که برای نیل به اهداف خود سعی در حذف ارتش داشتند با آینده‌نگری و تصمیم جاودانه امامین انقلاب مبنی بر حفظ و تقویت ارتش، ناامید شدند و در تلاش بودند تا ارتش پیوند خورده به ملت و انقلاب را از درون تهی کنند که با هوشیاری و بصیرت امامین انقلاب در ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۸، نهال تاسیس سیاسی ایدئولوژیک کاشته شد تا امروز شاهد استقرار سازمان وزین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ثمرات بسیار در تقویت ارکان معنوی و بصیرتی خانواده بزرگ ارتش که فرمانده معظم کل قوا آن را حزب‌الله و شجره طیبه خواندند، باشیم.

فرمانده کل ارتش بیان کرد: توفیقات ارتش معنویت‌محور را باید مرهون نهاد پاک کارکنان شریف و خانواده صبور و معظم‌شان و تلاش جهادی روحانیان فاضل و جهادی و همرزمان انقلابی سازمان فرهنگی عقیدتی سیاسی دانست. امیر موسوی عنوان کرد: استحکام در عقیده و ایمان، جانفشانی در راه دین و وطن، ارتقای بصیرت سیاسی، گسترش و تعمیق معارف و ارزش‌های اسلامی که جلوه‌هایی از آن، کسب رتبه‌های برتر خانواده‌های عزیز ارتش در مسابقات قرآن نیروهای مسلح در سال‌های اخیر به ویژه سال جاری بوده و همچنین تربیت ده‌ها هزار حافظ قرآن و احادیث معصومین علیهم السلام، انعکاس مطلوب رسانه‌ای، فرازهایی از آمادگی رزمی ارتش در رزمایش‌های مشترک و مرکب و عرصه‌های خودکفایی تنها گوشه‌هایی از خدمات آن سازمان پرافتخار است.

 این پیام افزود: اینجانب در این پیام سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی را به وی و همکاران مخلص و فکور آن سازمان تبریک گفته و از خدای متعال توفیقات یاران صدیقتان را مسئلت داشته و یقین دارم ارتش در تراز انقلاب، باروحیه رزم رزمندگان و فرماندهان ایثارگر، ملهم از تعالیم ناب اسلامی در آن سازمان، تحت رهنمودهای نایب امام زمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز و پشتیبانی ملت غیور ایران عزیز، شکست‌ناپذیر خواهد بود.

علاوه بر این امیر دریادار شهرام ایرانی در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و در جمع کارکنان این نیرو گفت: مقاومت و روحیه جهاد و داشتن شجاعت و شهامت تقابل با دشمنان اسلام و استقبال از شهادت، مقدمه‌ای برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است. فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به شکل‌گیری جریان مقاومت در سایه ایمان و آموزه‌های دینی اضافه کرد: همه ما در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی سهیم هستیم و نقش داریم که هرکس باید سهم خود را ادا کند. امیر دریادار ایرانی ضمن تمجید از اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای انجام شده درخصوص ناوگروه ۸۶ افزود: انجام ماموریت ناوگروه ۸۶ اقدام بزرگی بود که به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) قاعده‌ای برای کارهای بزرگ‌تر شد و آموزه‌های دینی در توفیق ماموریت‌های این نیرو بسیار نقش آفرین بوده که جلوه‌ای از آن در ناوگروه ۸۶ تجلی پیدا کرده است.

در پایان این مراسم از کتاب جاودان مرد دریا، بازی‌های موبایلی اتاق ۵۷ و ناوشکن دنا رونمایی شد. کتاب «جاودان مرد دریا» به همت اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی و با همکاری سازمان بنیاد شهید، با محتوای سرگذشت، خاطرات و عملیات‌های شهید دریادار ابراهیم همتی در ۱۷۰ صفحه به قلم شادانلو گردآوری و به رشته تحریر درآمده است. بازی‌های موبایلی «اتاق ۷» درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و جهاد تبیین و بازی «ناوشکن دنا» درخصوص آشنایی کودکان زیر ۷ سال با ناوشکن تمام ایرانی دنا توسط این اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تولید شده است.

 

ارسال نظر