خدمات بانک‌شهر در نمایشگاه کتاب بیرجند

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۸۷۳

رییس سرپرستی منطقه یک بانک‌شهر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کتاب استانی بیرجند گفت: این بانک با تمام توان و تجهیزات به خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان و ناشران این نمایشگاه می‌پردازد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک‌شهر، محمدرضا صبوری با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی‌های نوین بانکی توسط بانک‌شهر در نمایشگاه‌های کتاب استانی سال گذشته، عامل رضایتمندی بازدیدکنندگان بود، افزود: تمام تلاش خود را کرده‌ایم که از طریق گسترش بانکداری الکترونیکی و با استقرار سیستم‌های پیشرفته بانکی خدمات شایسته‌یی به علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی ارائه شود.

صبوری با تاکید بر اینکه به‌طور حتم، امسال شاهد استقبال هموطنان از سراسر کشور به ویژه قشر دانشجو از نمایشگاه کتاب استانی بیرجند خواهیم بود، خاطرنشان کرد: بیش از 170 ناشر در این نمایشگاه ۴۱هزار و ۱۳۵ عنوان کتاب را در موضوعات مختلف به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.

رییس سرپرستی منطقه یک بانک‌شهر ادامه داد: صدور و توزیع بن‌کارت، اختصاص دستگاه کارتخوان به غرفه‌داران، ارائه همه خدمات بانکی همانند یک شعبه در محل نمایشگاه؛ اعم از افتتاح حساب، صدور آنی کارت نقدی و شهروندی و فعال‌سازی ابزار‌های الکترونیکی بانکی برای مشتریان از جمله خدماتی است که به بازدیدکنندگان و غرفه‌داران ارائه می‌شود.

صبوری با بیان اینکه استفاده از نرم‌افزار جدید بانک شهر برای توزیع بن‌کارت‌های کتاب از عمده‌ترین خدمات این بانک در نمایشگاه کتاب استانی بیرجند است، گفت: بن‌کارت‌های خرید کتاب در دو مبلغ 50هزار تومانی و 100هزار تومانی همراه با یارانه مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و توزیع می‌شود.

 

ارسال نظر