بدرقه پیشکسوت عرصه خبر به زادگاهش

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۷۸۶
بدرقه پیشکسوت عرصه خبر به زادگاهش

ناصر خویشتندار، گوینده پیشکسوت عرصه خبر همچنین دوبلور فیلم و سریال‌های تلویزیونی عصر روز جمعه سوم شهریور ماه ‌دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر ناصر خویشتندار، دوبلور و گوینده پیشکسوت صبح دیروز با حضور جمعی از اهالی دوبله در بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش ایسنا، پیکر مرحوم خویشتندار پس از برگزاری مراسم تشییع در بهشت زهرا(س) جهت خاکسپاری به شهرستان کاشان- آران- امامزاده هلال ابن علی(ع) منتقل شد.

در مراسم تشییع پیکر مرحوم ناصر خویشتندار که در سالن تختی بهشت زهرا(س) با حضور خانواده و دوستداران آن مرحوم برگزار شد، منوچهر اسماعیلی، زهره شکوفنده، شهروز ملک‌آرایی، علیرضا باشکندی، بیژن علیمحمدی، حسین بیگی، متانت اسماعیلی، آرزو روشناس، شهداد بانکی و رضا توکلی حضور داشتند. مهدی توکلی‌زاده، مدیر روابط عمومی معاونت سیما نیز از حاضران در این مراسم بود.  ناصر خویشتندار، دوبلور و گوینده پیشکسوت عرصه خبر سوم شهریور ماه پس از ماه‌ها مبارزه با سرطان درگذشت. او حدود ۶۰ سال در عرصه‌ دوبله و ۳۰سال در رادیو فعالیت داشت.  او متولد سال 1330 شهر کاشان است و از سال 63 در عرصه‌ دوبله و رادیو فعالیت دارد. از کارهای او در بخش مدیریت دوبلاژ می‌توان به فیلم سینمایی «خط لوله»، مستند «قلب‌ها و ذهن‌ها» و... اشاره کرد. همچنین او سال‌های زیادی در کسوت گویندگی خبر رادیو و تلویزیون و برنامه‌های سیاسی فعالیت کرد و در سال 1388 با عنوان شغلی گویندگی خبر بازنشسته شد.

 

ارسال نظر