شمارش معكوس براي افزايش مبلغ جرايم رانندگي

شمارش معكوس براي افزايش مبلغ جرايم رانندگي

افزايش مبلغ جريمه‌هاي رانندگي گرچه موضوع جديدي نيست و حتي برابر قانون نيز بايد هر سه سال يك‌بار در مبالغ آن بازنگري صورت بگيرد، اما از ابتداي امسال بحث بر سر آن به‌طور جدي بر سر زبان‌ها قرار گرفت و حتي گفته شده بود كه تا ۲۵ فروردين ماه نسبت به افزايش مبلغ جرايم اقدام خواهد شد، اما اين اتفاق رخ نداد تا موضوع افزايش مبلغ جريمه‌هاي رانندگي همچنان در انتظار ابلاغ دولت باقي بماند. ب
وعده توليد ۷۳۰۰ ساعت پويانمايي طي ۵ سال آتي

وعده توليد ۷۳۰۰ ساعت پويانمايي طي ۵ سال آتي

مسوول راه‌اندازي بنياد ملي پويانمايي ايران گفت: اگر هم‌افزايي به معني واقعي كلمه ايجاد شود، مي‌توانيم توليد ۷۳۰۰ ساعت پويانمايي را با برنامه دقيق محقق كنيم.
ضرورت مقابله با تخلفات سزارين‌هاي تقويمي

ضرورت مقابله با تخلفات سزارين‌هاي تقويمي

معاون درمان وزارت بهداشت در بخشنامه‌اي به دانشكده‌ها و دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور ضمن تاكيد بر ضرورت مقابله با تخلفات سزارين‌هاي تقويمي، اعلام كرد: ثبت كليه مواليد در ۲۴ ساعت تاريخ سوم خرداد ۱۴۰۳ در كليه بيمارستان‌ها الزامي است.
ويراني سيل در مشهد 
باز هم مديريت بحران در مقابله با حوادثي كه از چند روز قبل هشدار داده شده، غافلگير شد

ويراني سيل در مشهد 

سيل دروازه قرآن شيراز، سيل در امام‌زاده‌داوود، سيل استهبان و حالا سيل در مشهد؛ روايت تكراري از غافلگيري‌هاي مديريت بحران در مقابله با حوادثي كه از چندين روز قبل هشدارها براي احتمال وقوع‌شان صادر شده حداقل انتظار اين بود كه نحوه مديريت در آن به‌گونه‌اي باشد كه خسارات ناشي از آن به حداقل برسد.

ماجراي اعتراض مالياتي فروشندگان لوازم آرايشي و بهداشتي

رييس اتحاديه فروشندگان لوازم آرايشي و بهداشتي گفت: اعضاي صنف لوازم آرايشي و بهداشتي، اظهار كرده‌اند كه چاره‌اي جز بستن كسب و كار خود ندارند؛ اعضاي صنف، همچنين به اين موضوع معترض هستند كه چرا بايد واسطه دريافت ماليات از مردم و واگذاري آن به سازمان امور مالياتي باشند؟ 

ركود در بازار لوازم خانگي

رييس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي تهران با بيان اينكه در سال جاري هيچ شركتي افزايش قيمت نداشته، از ركود در بازار لوازم خانگي خبر داد و انتقاداتي هم نسبت به وضعيت فعاليت فروشگاه‌هاي بزرگ قسطي مطرح كرد.

قاچاق ۱،۵ ميليارد دلار لوازم خانگي در سال

به گفته دبير انجمن لوازم صوتي و تصويري ايران سالانه ۱.۵ ميليارد دلار لوازم خانگي قاچاق به كشور وارد مي‌شود و شمار تلويزيون‌هايي كه به صورت قاچاق به كشور مي‌آيد به سالانه ۷۰۰ هزار دستگاه افزايش يافته است.
در جلسه كميسيون ملي صنف طلاي كشور رقم خورد

۳ توافق جديد طلافروشان با وزارت صمت

در جلسه كميسيون ملي صنف طلاي كشور در مورد پنجره واحد ثبت اطلاعات در سامانه‌ها، رفع الزام ثبت موجودي اوليه طلا به جز واردات، صادرات و توليد طلاي خام و رفع الزام ثبت آني اطلاعات توافق شد.