بارش باران و افت نسبي دما در اكثر نقاط كشور

سازمان هواشناسي براي اغلب نقاط كشور براي امروز، بارش باران و افت نسبي دما پيش‌بيني كرد.

بخشي از سوانح ريلي تعمدي است

ميعاد صالحي، معاون وزير راه و شهرسازي گفت: هر چند معمولا عوامل متعددي منجر به وقوع يك سانحه مي‌شود اما بخشي از سوانح ريلي تعمدي است و اين موضوع پيگيري مي‌شود. به گزارش ايلنا، صالحي در مراسم گراميداشت هفته ايمني حمل و نقل با بيان اينكه ايمني وضوي نماز است، اظهار كرد: خوشبختانه آمارها حاكي از كاهش سوانح ريلي است.

وضعيت ناوگان هوايي به روايت دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي

دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي با بيان اينكه طبق آمار منتشر شده از سوي سازمان هواپيمايي كشوري در حال حاضر در ناوگان هوايي 192 فروند فعال و 159 فروند هم سر خط داريم، گفت: هر هواپيما تا زماني كه گواهينامه صلاحيت پروازي داشته باشد عملياتي است و امكان برقراري پروازهاي داخلي و خارجي را دارد.

افزايش ۵ برابري بودجه مناطق ۲۲‌گانه تهران

معاون هماهنگي امور مناطق شهرداري تهران از افزايش 5 برابري بودجه مناطق ۲۲‌گانه شهر تهران در دوره ششم مديريت شهري خبر داد.

كاهش «بحراني‌هاي ناايمن» به ۷۱ ساختمان

رييس كميته ايمني و بحران شوراي اسلامي شهر تهران از كاهش ساختمان‌هاي بحراني ناايمن به ۷۱ ساختمان خبر داد. مهدي بابايي، رييس كميته ايمني و بحران شوراي اسلامي شهر تهران در گفت‌وگو با ايلنا درباره وضعيت ساختمان‌هاي ناايمن گفت: در حال حاضر از ۱۲۹ ساختمان ناايمن به ۷۱ ساختمان رسيده‌ايم.

ساخت و ساز در پارك لاله متوقف شد؟

رييس كميسيون شهرسازي شوراي شهر تهران از توقف ساخت و ساز در پارك لاله خبر داد.
يك كارشناس حوزه ملك: خريد دلاري مسكن نيازمند تدوين و اجراي قوانين سخت است

برخورد قانوني با مساله اقتصادي؟

در حالي كه در برخي موارد خريد ملك در بعضي از مناطق شهر تهران با استفاده از ارزهاي خارجي و ديجيتال انجام مي‌شود و اين مساله در مناسبات اقتصاد كلان كشور ريشه دارد، يك كارشناس حوزه مسكن با بيان اينكه خريد مسكن با دلار، بيت‌كوين و … نوعي خروج ارز از كشور محسوب مي‌شود، گفت: قطعاً اين روند مطلوب نيست و نيازمند تدوين و اجراي قوانين سخت در اين زمينه خواهد بود.
اولتيماتوم فيك براي آگهي‌هاي فيك
قيمت سازي براي املاك در فضاي مجازي همچنان ادامه دارد

اولتيماتوم فيك براي آگهي‌هاي فيك

چهارم ارديبهشت ماه سال جاري (16 روز پيش) ابوالفضل نوروزي، مديركل دفتر اقتصاد مسكن اخطار داده بود، بخش املاك سكوهاي «ديوار» و «شيپور» در صورت عدم فراهم آوردن احراز هويت مالك و كدپستي ملك تا هفته آينده مسدود خواهند شد. او با اشاره به انتشار آگهي املاك در سكوهاي ديوار و شيپور، اظهار كرده بود: بعضا دلالان و سوداگران از اين بستر استفاده كرده و املاكي را كه اصلا وجود خارجي ندارند در اين سكوها آگهي مي‌كنند. اين كار به صورت گسترده و با هماهنگي دلالان براي قيمت‌سازي انجام مي‌شود.

نجات بازار سرمایه در گروِ راهکار‌های موثر فعالان بورسی

محمدصادق میرزایی، کارشناس بازار سرمایه و استراتژیست مالی درمورد یک ساله شدن ریزش سنگین بورس و راهکار‌هایی به منظور برون‌رفت از این شرایط بیان کرد: خیلی از افراد و فعالان بازار سرمایه می‌گویند هفدهم و هجدهم اردیبهشت ماه به عنوان سالگرد‌های ریزش بورس، یکی از ننگین‌ترین روز‌های بورس هستند و در این مدت، آن‌طور که باید شفاف‌سازی نشده و به آن پرداخته نشده است.

ایجاد مرکز مبادله به معنای ایجاد یک بورس جدید نیست

شهبازی، کارشناس اقتصادی گفت: تصدی و سیاست‌گذاری در حوزه سکه و طلا برعهده بانک مرکزی است و علت آن هم این است که طلا یک کالای استراتژیک است و رفتاری مشابه ارز دارد و با ارزش پولی تناسب دارد. اما محل مناقشه بازو‌های اجرایی عرضه این کالا است. کشور‌ها و بازار‌های متعددی داریم که طلا در بورس کالا معامله می‌شود
قبلی۳بعدی