مهم‌ترين شروط افزايش تعداد سايت‌هاي ۵G در كشور

مهم‌ترين شروط افزايش تعداد سايت‌هاي ۵G در كشور

اكنون بيش از ۱۰۰۰ سايت نسل پنجم اينترنت اپراتورهاي ارتباطي در كشور فعال است و درصورتي كه اپراتورها به تعهد خود كه افزايش تعداد سايت‌هاي ۵G به ۱۰ درصد تا پايان سال جاري است عمل كنند، عدد گفته شده افزايش پيدا مي‌كند. ب
هوش مصنوعي به كار ثبت تخلفات رانندگي مي‌آيد؟
استفاده از ظرفيت AI براي رصد دوربين‌هاي معابر در صورت وقوع تخلف يا تصادف

هوش مصنوعي به كار ثبت تخلفات رانندگي مي‌آيد؟

استفاده از هوش مصنوعي در رصد تخلفات رانندگي اصولاً يكي از رويكردهايي است كه با توسعه هوش مصنوعي در جهان تحقق يافته و نه‌تنها پليس بلكه تمام اركان اجتماعي در حوزه‌هاي مختلف هدف‌گذاري كرده‌اند كه از هوش مصنوعي استفاده و در اين راستا سازمان‌هاي خود را به‌روزرساني كنند.
شديدترين ركود ملكي پس از شوك كرونا
حجم معاملات مسكن در فروردين سال جاري به ركورد دوران پاندمي نزديك شد

شديدترين ركود ملكي پس از شوك كرونا

تازه‌ترين گزارش رسمي از تحولات بازار مسكن نشان مي‌دهد، حجم معاملات مسكن در فروردين سال جاري در قياس با نخستين ماه سال‌هاي گذشته (1397 تا 1402)، به كمترين ركورد ثبت شده كه متعلق به دوران شيوع پاندمي در كشور است، نزديك شده است. به عبارت ديگر، طي 7 سال گذشته، كمترين معاملات ملكي انجام شده در فروردين، با 1200 فقره متعلق به فروردين سال 1399 است.

ضرورت آشنایی ناشران بورسی با «استانداردهای بین‌المللی افشای پایداری»

محمود گودرزی، مدیرعامل بورس تهران اعلام کرد: بورس تهران به منظور افزایش سطح آگاهی ناشران با یکی از مهم‌ترین بخش‌های حاکمیت شرکتی مطلوب و ضرورت آشنایی ناشران پذیرفته شده با رویکردهای بین المللی و الزامات خاص منطقه‌ای، یک کارگاه آموزشی، به منظور آشنایی ناشران پذیرفته شده با «استانداردهای بین المللی افشای پایداری» برگزار می‌کند.

تامین مالی شرکت‌های بورسی تسهیل می‌شود

وحید روشن قلب، مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با توجه به ارتباط طرح تسهیل تامین مالی و زیرساخت‌ها با سازمان بورس و اوراق بهادار، پیشنهادهایی از طرف این سازمان برای درج در این قانون به مجلس ارائه شد تا با رفع موانع قانونی، تامین مالی شرکت‌های بورسی تسهیل شود.

معامله نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا

در پی گشایش و آغاز فعالیت خزانه سکه طلای شرکت بورس کالای ایران، اولین گواهی سپرده سکه طلای صادره توسط این خزانه در روز جاری به تاریخ 17 اردیبهشت امسال در سامانه معاملاتی ابزارهای نوین مالی و مشتقه این بورس معامله شد.

دارایکم 40درصد زیر قیمت معامله می‌شود!

اکوایران| درحالی که واحدهای صندوق‌های اهرمی و با پشتوانه طلا به شکل متوسط حباب 13.8درصدی و 12درصدی دارند؛ واحد‌ صندوق‌های دارایکم و پالایش به ترتیب 40.2درصد و 23.5درصد زیر قیمت معامله می شوند. فاصله قیمت بازاری هر واحد یک صندوق‌ سرمایه گذاری با NAV صندوق میزان حباب واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق را نشان می‌دهد.

ماجرای سهام کارگران چیست؟

از آنجایی که در اغلب کشورها، نخستین روز ماه مه که مصادف با یازدهمین روز اردیبهشت ماه در ایران است را به نام روز جهانی کارگر نامگذاری کرده‌اند. در روز‌های اخیر، خبری تیتر برخی از رسانه‌های داخلی شده است مبنی بر این‌ که کارگران ۵ میلیارد سهام ترجیحی گرفته‌اند. 
جبران ضرر خصوصی‌سازی در واگذاری‌ها

جبران ضرر خصوصی‌سازی در واگذاری‌ها

سوم اردیبهشت ماه ۸۵درصد از سهام سرخابی‌ها به قیمت هر سهم استقلال ۳ هزار و ۴۶ ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۵۸۰ ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان معامله شد.
بورس در مرداب مشکلات
«تعادل» گزارش می‌دهد

بورس در مرداب مشکلات

بورس تهران دوباره تغییر رنگ داده و سرخ پوش شده، زیان را مهمان پرتفوی سهامداران کرده است؛ این سرخ پوشی درحالی رخ می‌دهد که پس از فروردین قرمز اغلب کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند که اردیبهشت ماه بازار روی خوش به خود ببیند و شرایط نسبتا خوبی را تجربه کند؛ اما تنها در اولین هفته اردیبهشت ماه شاهد بازدهی مثبت بودیم و پس از آن دوباره معاملات تغییر رنگ داد.
قبلی۲بعدی