امير ايراني: دشمن به دنبال بر هم زدن وحدت در جامعه است

فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: دشمن تلاش مي‌كند كه با اختلاف‌افكني و بر هم زدن وحدت در جامعه، سياست‌هاي كلان خود را اجرايي كند.

قاليباف: امر جناحي را هرگز بر امر ملي مقدم نكنيم

رييس مجلس شوراي اسلامي‌ اقتدار ايران را در گروی اتحاد دانست و گفت: امر جناحي را هرگز و با هيچ بهانه و عذري بر امر ملي مقدم نكنيم.

پزشكيان: پايان اشغال، راه‌حل اصولي مساله فلسطين است

رييس‌جمهور گفت: تنها راهكار اصولي حل مساله فلسطين، پايان دادن به اشغال سازمان يافته سرزمين تاريخي ملت فلسطين، بازگشت آوارگان فلسطيني و اعمال حق تعيين سرنوشت توسط آنان است.
در جلسه علني روز گذشته مجلس شوراي اسلامي مطرح شد

تذكرات نمايندگان مجلس؛ از انتقاد از افزايش قيمت‌ها تا بحران آلودگي هوا

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني روز يكشنبه ۹ آذر، با ارايه تذكرات شفاهي به دولت، از افزايش روزافزون قيمت‌ها، مشكلات معيشتي مردم و بحران آلودگي هوا ابراز نگراني كردند.
تبيين آزادي‌هاي سياسي و اجتماعي
همايش حقوق ملت و آزادي‌هاي مشروع در منظومه فكري مقام معظم رهبري برگزار شد

تبيين آزادي‌هاي سياسي و اجتماعي

همايش «حقوق ملت و آزادي‌هاي مشروع در منظومه فكري رهبر انقلاب» با حضور انديشمندان و صاحب‌نظران در حوزه حقوق، در تهران برگزار شد.

نفس تنگ شهرها نفس‌گير اقتصاد كشور

آلودگي هوا در كشورمان تنها يك مساله زيست‌محيطي نيست، بلكه يك چالش عميق اقتصادي است كه به عنوان اثرات جانبي منفي يا Externality سالانه ده‌ها هزار مرگ زودرس و سالانه چند درصد توليد ناخالص داخلي را مي‌بلعد و هزينه‌هاي فراواني را بر جامعه تحميل مي‌كند.

ائتلاف تورمي و كاسبان تحريمي!

لودويك فون ميزس، اقتصاددان برجسته اتريشي درباره تورم مي‌گويد: «تورم مكافات الهي نيست يا مرضي نيست كه مانند طاعون فرود آمده باشد. تورم نوعي سياستگذاري است.»

بازار به دنبال خبر مثبت

بازار سهام دوباره وارد چرخه‌اي از نوسان‌هاي تند و رفت‌وبرگشتي شده كه بسياري تلاش مي‌كنند آن را به تنش‌هاي ژئوپوليتيك اخير نسبت دهند؛ اما رفتار واقعي تابلو چيز ديگري مي‌گويد.

هرس هزينه‌هاي زائد از بودجه سوم دولت

 آرام‌آرام به موعد ارايه بودجه سال 1405 نزديك مي‌شويم و لازم است قبل از ورود به هنگامه به برخي پرسش‌هاي بنيادين پاسخ داده شود.

فرسودگي 90 درصد موتورسيكلت‌ها در تهران

مديركل محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران گفت: تهران همچنان به 10هزار اتوبوس نياز دارد، در حالي كه اكنون فقط 3200 دستگاه فعال داريم. دوسوم منابع مالي نوسازي حمل‌ونقل عمومي به‌عهده وزارت كشور بوده و تاكنون تأمين نشده است.
قبلی۵بعدی