۱۰ درصد بيماران با علائم سرماخوردگي به كرونا مبتلا هستند

معاون وزير بهداشت گفت: در حال حاضر ۵ تا ۱۰ درصد از افرادي كه با علائم سرماخوردگي به مراكز درماني مراجعه مي‌كنند، به كرونا مبتلا هستند.

واريز حقوق همه بازنشستگان تأمين اجتماعي تا آخر وقت دوشنبه

براساس كسب اطلاع از مسوولان سازمان تامين اجتماعي واريز حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي تا آخر وقت دوشنبه تكميل خواهد شد. به گزارش مهر تعدادي از بازنشستگان در تماس با اين خبرگزاري عنوان كردند كه حقوق بازنشستگي آنها برخلاف ماه‌هاي قبل هنوز پرداخت نشده است.
بارش باران در تهران از اواسط هفته

بارش باران در تهران از اواسط هفته

اداره كل هواشناسي استان تهران اعلام كرد: از بعد از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه (۱ تا ۳ خرداد) در بعضي ساعات بارش باران و گاهي رگبار و رعد و برق در استان پيش‌بيني مي‌شود.
چنبره دولت روي جيب كارگران
بيمه بيكاري كارگران هم محلي مي‌شود براي كسب درآمد دولت

چنبره دولت روي جيب كارگران

گويا اين قائله‌اي كه دولت براي از بين بردن حق و حقوق كارگران به راه انداخته پاياني ندارد. مساله افزايش حقوق كارگران كه قرار بود طبق قانون نزديك به تورم باشد با يكه تازي دولت در تعيين دستمزدها حالا فرسنگ‌ها با تورم جاري در كشور فاصله دارد.

رفع تعهد ارزی منوط به تایید وزارتخانه‌ها شد

خبر خوش برای صادرکنندگانی که ارز دولتی با نرخ 28 هزار و 500 تومان دریافت کرده‌اند؛ در صورت تایید وزارتخانه مربوطه مبنی بر عمل به تعهدات، می‌توانند نسبت به رفع تعهد ارزی خود اقدام کنند.این خبر را معاون بانک مرکزی اعلام کرد.
بسته پیشنهادی جهش تولید
پارلمان بخش خصوصی تدوین و تشریح شد

بسته پیشنهادی جهش تولید

فعالان بخش خصوصی برای تدوین بسته پیشنهادی خود برای جهش تولید بر 9 موضوع کلیدی تمرکز کردند. براساس گزارش مرکز پژوهش‌های اتاق ایران، اولین و مهم‌ترین موضوع مورد توجه در این بسته به مداخلات دولت در قیمت‌گذاری کالاها و خدمات باز می‌گردد.

اندرويد ۱۵ عمر شارژ باتري را افزايش مي‌دهد

پيش بيني مي‌شود در آپديت جديد اندرويد۱۵ كه اخيرا در كنفرانس توسعه‌دهندگان I/O گوگل ۲۰۲۴ اعلام شد، عمر باتري در حالت استندباي در برخي دستگاه‌ها تا ۳ ساعت بيشتر شود

ريسك‌هاي هوش مصنوعي «بينگ» بلاي جان مايكروسافت شد

اگر مايكروسافت تا 27 مي‌اطلاعات كافي درباره ريسك‌هاي ناشي از ويژگي‌هاي هوش مصنوعي در موتور جست‌وجوي بينگ فراهم نكند، ممكن است اتحاديه اروپا اين شركت را جريمه كند.

ماهواره‌های ایرانی و رصد خطوط انتقال و پایش زمین‌خواری

فناوري فضايي در بسياري از كشورها وجود دارد و ايران هم طي سال‌هاي اخير براي رشد و توسعه در اين زمينه تلاش كرده است به گونه‌اي كه درحال حاضر ايران از نظر علم فضا يازدهمين كشور جهان و نخستين كشور منطقه است و در كنار ۱۰ كشور داراي دانش فضايي قرار دارد.
عبور بيت‌كوين از 67 هزار دلار
تحليل‌گران معتقدند قيمت بيت‌كوين مي‌تواند يك اصلاح را آغاز كند

عبور بيت‌كوين از 67 هزار دلار

بيت‌كوين در چند روز گذشته رشد چشمگيري داشته و قيمت آن بيش از ۱۰ درصد افزايش يافته است. قيمت بيت‌كوين روز گذشته به حدود ۶۷,۰۰۰ دلار رسيد و خريداران موفق شدند رشد قيمت هفتگي را حفظ كنند و سود ماهانه از مرز ۱۰ درصد عبور كرد. با وجود اين تحليل‌گران معتقدند قيمت بيت‌كوين مي‌تواند يك اصلاح را آغاز كند و به محدوده ۶۳,۲۸۰ دلار برسد.
۱بعدی