ویژه

۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - ۰۴:۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۹۵۷۴۳

تقدیر معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار از مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری

محسن حسین میرزایی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار از ساسان تیموری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، در این لوح که به منظور قدردانی تلاش‌ها و مساعی مدیر منطقه در عرصه سوخترسانی در سطح استان به ساسان تیموری اهدا شده است.

 

تقدیر مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری  ازمدیران حمل و نقل سوخت‌بری

مقارن با گرامیداشت هفته حمل و نقل ساسان تیموری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از مدیران عامل شرکت‌ها و تک پیمان‌های ناوگان حمل و نقل سوخت بری طرف قرارداد منطقه با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال وبختیاری، در نشست تجلیل از مدیران شرکت‌ها و تک پیمان‌های ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه با مطلوب دانستن عملکرد ناوگان سوخت‌بری در تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی، تلاش‌های بی‌شائبه و شبانه‌روزی این قشر زحمتکش صنعت نفت را بی‌بدیل دانست و اظهار نمود زحمات همه رانندگان نفتکش منطقه با وجود شرایط سوخت‌رسانی در استانی سردسیر همچون چهارمحال و بختیاری با مسیرهای سخت گذر قابل تقدیر است.

ساسان تیموری با اشاره همدلی و همسویی نمایندگان و مدیران عامل شرکت‌های حمل ونقل سوخت طرف قرارداد در راستای تامین اهداف سوخترسانی شرکت ملی پخش اظهار کرد: در سخت‌ترین وضعیت سوخترسانی حضور فعال مدیران عامل شرکت‌های حمل فرآورده‌های نفتی نشان‌دهنده تعهد و تشخیص به موقع این عزیزان از شرایط مختلف است که همچون بازویی کارآمد در کنار مسوولان و کارکنان منطقه خدماتی شایسته از خود نشان داده‌اند.

در ادامه مدیر منطقه به پرسش‌های نمایندگان و مدیران حمل و نقل پاسخ داد و با ارایه راهبردهای لازم، رفع مسائل رانندگان نفتکش و شرکت‌ها را دردستور کار مسوولان واحدهای مرتبط قرار داد. در پایان مراسم ساسان تیموری با اهدای تقدیرنامه از طرف مدیریت منطقه وهمچنین لوح سپاس به امضای محسن حسین میرزایی معاونت سیاسی, امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از این قشر خدوم طرف قرارداد منطقه تقدیر نمود.

 

ارسال نظر