ویژه

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۲:۰۶:۱۵
کد خبر: ۱۸۴۱۶۹

تعمیر و بازسازی شبکه توزیع آب کمربند غربی شهر کرمانشاه

خط لوله ۵۰۰ میلیمتری آزبست شبکه توزیع آب کمربند غربی شهر کرمانشاه پس از ۳ ساعت تعمیر و بازسازی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، به همت پرسنل اداره اجراییات شهرستان کرمانشاه و واحد حوادث و اتفاقات امور آبفای منطقه ۲ شهر کرمانشاه خط توزیع آب کمربند غربی پس از ۳ ساعت کار مداوم و بی وقفه تعمیر شد. در پی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آبفا استان کرمانشاه مبنی بر نشت آب در فضای سبز پایین‌تر از میدان سنجابی، همکاران اجراییات و منطقه ۲ شهر کرمانشاه در محل حاضر و نسبت به تعمیر این خط لوله در عمق ۳ متری زمین اقدام نمودند. لازم به توضیح است این خط لوله به سایز ۵۰۰ میلیمتر و از نوع آزبست تامین کننده آب محلات ۲۲ بهمن، گلستان، فرهنگیان فاز یک، چقامیرزا و خیابان ناسیونال می‌باشد.

حرکت قطارها از ایستگاه گلشهر به سمت هشتگرد به حالت عادی بازگشت

مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به اطلاع می‌رساند اختلالی که به علت ورود تعدادی از کارگران شرکت تراورس به حریم ریلی ایجاد شده بود با پیگیری انجام شده مشکل برطرف و حرکت قطارها در این مسیر به حالت عادی بازگشته است. گفتنی است این افراد در اعتراض به عدم دریافت حقوق وارد حریم ریلی شده و از پیمانکاران شرکت عمران شهر جدید هشتگرد بودند و هیچ ارتباطی با شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نداشتند.

نصب نماد دایمی 25 آبان  در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: گرامیداشت روز 25 آبان برای فراموش نکردن فداکاری‌هاست تا به یاد بیاوریم در گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده در آیین آغاز برنامه‌های گرامیداشت شهرداری اصفهان ویژه سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان و رونمایی از نماد 25 آبان در محل پل 25 آبان اظهار کرد: با گرامیداشت چنین روزهایی قرار است فراموش نکنیم در گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است و چه کسانی جان خود را فدا کرده‌اند تا ما اکنون از زندگی لذت ببریم.  وی ادامه داد: امیدواریم با حل شدن مشکلات معیشتی و اقتصادی، شرایط بهتری در شهر و کشور برقرار شود تا اصفهان مانند نگینی بدرخشد و از زندگی در این شهر لذت ببریم. شهردار اصفهان تصریح کرد: امیدوارم با حل شدن مشکلات زاینده رود یک روز در جمع هم، باز شدن رودخانه و پایان یافتن غصه زاینده رود را جشن بگیریم. 

حسن موذنی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان هم با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای فضاسازی متناسب شهر با روز 25 آبان (روز حماسه و ایثار مردم اصفهان) اظهار کرد: این فضاسازی در میدان 25 آبان، گلستان شهدا و سایر نقاط شهری انجام شده است. وی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها نصب نماد دایمی 25 آبان از جنس آهن است. این نماد که به سبک انتزاعی طراحی شده شامل 370 المان ستونی است که به سوی آسمان حرکت می‌کنند و امروز در پل 25 آبان نصب شد. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به مشارکت منطقه 8 برای نصب این نماد اشاره و اظهار کرد: طول این اثر 3 متر و ارتفاع آن 5 متر است.

 

ارسال نظر