ویژه

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۲۲۷۹

دیدار مسوول بسیج ادارات  کل استان مازندران با سرپرست منطقه 9 عملیات انتقال گاز

به گزارش روابط عمومی منطقه 9 عملیات انتقال گاز، مجیدرضا شعبانی مسوول بسیج ادارات استان مازندران با حضور در ستاد منطقه 9 عملیات انتقال گاز با محی‌الدین مفخمی سرپرست منطقه 9 دیدار و در ارتباط با فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج در ادارات، گفت‌وگو کرد. شعبانی مسوول بسیج ادارات استان مازندران در این دیدار به ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی جهت تحقق شعار سال و همچنین پیاده کردن منویات و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در موضوع تحول نظام اداری اشاره کرد و گسترش و تعالی گفتمان بسیج را یکی از وظایف مهم پایگاه‌های بسیج در ادارات برشمرد. وی با تشکر و قدردانی از همکاری و همراهی منطقه 9 عملیات انتقال گاز در تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج، با اشاره به نقش آفرینی ادارات در عرصه‌های مختلف بر تعامل ادارات با حوزه بسیج و ضرورت تقویت روحیه و فرهنگ بسیجی در ادارات تاکید کرد. در ادامه این نشست محی‌الدین مفخمی سرپرست منطقه 9 عملیات انتقال گاز نیز با اذعان به جایگاه ارزشمند بسیج ادارات به حضور فعال منطقه در برنامه‌های بسیج به ویژه کمک‌های مومنانه اشاره کرد و با اعلام آمادگی برای همکاری و تعامل با بسیج جهت تحقق آرمان‌ها و پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی توفیقات روزافزون این نهاد را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مسئلت نمود.

تسریع در گازرسانی به  ۲۳ روستای باقی مانده شهرستان‌های ساری و میاندرود

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست شرکت گاز مازندران، تسریع بهره‌برداری از شبکه و اشتراک‌پذیری در روستاهای محدوده چهاردانگه را مورد پیگیری و تاکید قرار داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، «دکتر علی بابایی کارنامی» در این دیدار بیان داشت: مردم مناطق محروم به ویژه محدوده‌های کوهستانی حق دارند که هرچه سریع‌تر از نعمت دسترسی به گاز طبیعی برخوردار شوند. «مقدم بیگلریان» سرپرست شرکت گاز استان مازندران با اشاره به اینکه 100 درصد خانوار شهری و ۹۹/۳ درصد خانوار روستایی در شهرستان‌های ساری و میاندرود از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، اظهار کرد: با توجه به اتمام آزمایشات مقاومت و نشتی و تعیین کیفیت پوشش خط تغذیه، به زودی نسبت به تزریق گاز در ۱۱ روستای چهاردانگه آغاز و متعاقبا نسبت به اشتراک‌پذیری اقدام خواهد شد .

بیگلریان افزود: پیمانکار مجری خط تغذیه کار روستاهای چاچکام، نقیب ده و علمدارده با سرعت در حال انجام کار است که در صورت تفاهم با اداره کل راهداری در خصوص تعیین تکلیف محدوده‌های رانشی، امکان گازدار کردن روستاهای مذکور نیز تا اواسط پاییز عملی خواهد بود . وی همچنین اظهار داشت: با توجه به اعلام نقاط utm حوزه آبگیر سد زارم رود از سوی شرکت آب منطقه‌ای، کار طراحی گازرسانی به روستاهای باقی مانده میاندرود نیز انجام و متعاقبا نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام خواهد شد .

 

ارسال نظر