آغاز رزمایش سراسری ارتقای امنیت اجتماعی

۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۹:۳۸
کد خبر: ۲۰۱۸۷۷
آغاز رزمایش سراسری ارتقای امنیت اجتماعی

سردار حسن کرمی امروز در رزمایش سراسری "ارتقای امنیت اجتماعی؛ مبارزه با جرایم آشکار و سرقت در سال ۱۴۰۲"، با بیان اینکه عملیات ظفر نقش جدیدی را برای یگان های ویژه در طول تعطیلات نوروزی رقم می‌زند، اظهار کرد: ما به دنبال جلب رضایت خداوند متعال و جلب رضایت مردم هستیم که ان‌شاءالله بهترین هدیه برای ما این دو دستاورد در خاتمه ماموریت خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ادامه داد: در این عملیات بخشی از توان خود را پای کار آوردیم و به صورت گشت‌های محسوس و غیر محسوس و دسته‌های اطلاعاتی برای مقابله با جرایم آشکار که مردم را نگران می‌کند و در طول تعطیلات نوروزی آنها را مورد خطر و تهدیدی قرار می‌دهد اقدام می‌کنیم و قاطعانه با این گونه جرایم برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مقابله با جرایم خشن و مجرمانی که تحت تعقیب هستند و یا در این ایام معمولا عرض اندام می‌کنند جزو برنامه ما است، افزود: گشت‌های عملیات ظفر در طول ۲۴ ساعت در سراسر کشور متناسب با جغرافیای جرم و ساعت وقوع جرایم فعال هستند. به تمام کسانی که آرامش و امنیت مردم را بهم می‌زنند اخطار می‌دهیم که با برخورد قاطعانه مواجه خواهند شد.

سردار کرمی افزود: مرحله اول عملیات ظفر تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت و در صورت صلاحدید فرمانده کل انتظامی در سایر ایام نیز متناسب با نیاز جامعه و پلیس کشور عملیات‌هایی در این حوزه انجام خواهد شد.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ادامه داد: فرماندهان ما و نیروهای عمل کننده در طول این عملیات با نظارت و دقت کافی نیازهای این نوع عملیات‌ها را احصا خواهند کرد و در خصوص آموزش‌های لازم این نوع عملیات ها جمع بندی خواهند کرد.

ارسال نظر