آمادگي پست براي پاسخگويي به حجم زياد مرسولات

۱۴۰۴/۰۷/۱۷ - ۰۱:۳۱:۱۸
کد خبر: ۳۶۰۸۰۸

 مديرعامل شركت ملي پست با بيان اينكه انعطاف‌پذيري از سوي اين شركت براي پاسخگويي به حجم زياد مرسولات وجود دارد، گفت: توسعه زيرساخت‌هاي فناورانه و راه‌اندازي باجه ۲۴ ساعته در مجموعه ساختمان لشكر مي‌تواند به ايجاد و توسعه ظرفيت كمك كند.

 مديرعامل شركت ملي پست با بيان اينكه انعطاف‌پذيري از سوي اين شركت براي پاسخگويي به حجم زياد مرسولات وجود دارد، گفت: توسعه زيرساخت‌هاي فناورانه و راه‌اندازي باجه ۲۴ ساعته در مجموعه ساختمان لشكر مي‌تواند به ايجاد و توسعه ظرفيت كمك كند. محمد احمدي- مديرعامل شركت ملي پست - در گفت‌وگو با ايسنا، درباره تدابير اين شركت در زمينه توزيع به موقع مرسولات پستي در نيمه دوم سال جاري اظهار كرد: اين مساله درست است كه در نيمه دوم سال حجم مرسولات پستي افزايش پيدا مي‌كند اما با توجه به تعطيلات مرداد و شهريور ماه با چالش جدي مواجه نيستيم. وي افزود: بنابراين اين انعطاف‌پذيري از سوي پست وجود براي پاسخگويي به حجم زياد مرسولات وجود دارد. همچنين توسعه زيرساخت‌هاي فناورانه كه به مناسبت هفته پست رونمايي شد، به ايجاد ظرفيت كمك مي‌كند. معاون وزير ارتباطات با بيان اينكه قدم‌هاي ديگري را در مسير بهبود خدمات‌رساني برداشته‌اند، تصريح كرد: يكي از اقداماتي كه در اين ايام رونمايي مي‌شود، راه‌اندازي باجه ۲۴ ساعت در مجموعه ساختمان چهارراه لشگر است و همكاران ما در نظر دارند كه آن را توسعه دهند. مديرعامل شركت ملي پست تصريح كرد: از ديگر كارهايي كه به عنوان هدف پيگيري مي‌كنيم، دسترسي به خدمات پستي از طريق سكوهاي اجتماعي است. در اين راستا سرويسي را به صورت آزمايشي بر روي پلتفرم آپ تحت عنوان پست آسان طراحي كرده‌ايم كه هنوز مراحل تست و آزمايش را مي‌گذراند اما با اين اتفاق، ظرفيتي ايجاد مي‌شود كه ما حتي دامنه خدمات خود را نسبت به گذشته توسعه دهيم.