«مهمه که پرسیس باشه»

۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۸:۰۲
کد خبر: ۳۰۸۶۸۴
«مهمه که پرسیس باشه»

برند پرسیس در این روزها با شعاری جدید به بازار آمده است. بیلبوردها، تیزرهای تلویزیونی، آگهی‌ها همه حاکی از حضور پر انرژی پرسیس در حال و هوای روزهای پایانی سال و نوای خوش عید است.

شعار جدید این روزهای پرسیس که همه‌جا به چشم می‌خورد، ما را ترغیب کرد تا نگاهی جامع‌تر به این شرکت و محصولاتش داشته باشیم. محصولاتی همچون برنج هاشمی (برنج اصیل ایرانی)، طعمی آشنا و به‌یادماندنی، روغن‌های سلامت‌محور ذرت و سرخ‌کردنی حاوی کنجد و همچنین روغن آفتاب‌گردان آن. از سوی دیگر نوشیدنی‌های خاص و جذاب زعفران لیمو و نوشیدنی‌های اصیل ایرانی حاوی تخم شربتی که مادران‌مان از کودکی خوردن آن را به عنوان موادی مغذی به ما توصیه می کردند، حالا با جلوه‌ای مدرن و در نهایت با حفظ اصالت اولیه خود، پرسیس به بازار امروز عرضه می‌کند.

«مهمه که پرسیس باشه»

پرسیس «شکل مدرن هویت ایرانی است». محصولاتی از قلب گذشته با حفظ اصالت خاص، رنگ و بوی دلنشین از فرهنگ غنی ایران است؛ با رویکردی جدید و به‌روز. آنان اعتقاد و باور دارند به نگاهی امروزی با تفکری اصیل. این شرکت که از سال 1396 شروع به کار کرده است، بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره آن از جوان‌ترین کارآفرینان برتر جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان سال 1400 شناخته شد.

تیم جوان و پر انرژی پرسیس باانگیزه‌ای مضاعف، درصدد رونق کسب‌وکار و فرآورده‌های ایرانی و همچنین حمایت از کالای ایرانی است. از تلاش‌های آنان در این زمینه می‌توان به فرصتی که برای تولید روزافزون محصولات تولید داخل با حفظ اصالت، طعم و رنگ و بوی آشنای آن همچون برنج هاشمی درجه یک ایرانی است، نام برد. اینجا ست که تجربه‌ای دلنشین از دست‌پخت کدبانوی خوش‌ذوق و هنرمند خواهیم داشت. 

«مهمه که پرسیس باشه»

ارسال نظر