عرضه ۶۰ هزار صندلي «هما» براي سفرهاي نوروزي ۱۴۰۳

۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۱:۲۴:۱۶
کد خبر: ۳۰۸۵۵۰

سخنگوي هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران «هما» گفت: براي سفرهاي نوروزي ۱۴۰۳، بيش از ۶۰ هزار صندلي در مسيرهاي مختلف پيش بيني شده بود كه از زمان عرضه آن تاكنون، حجم زيادي از بليت‌هاي پروازهاي نوروزي به فروش رفته است.

سخنگوي هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران «هما» گفت: براي سفرهاي نوروزي ۱۴۰۳، بيش از ۶۰ هزار صندلي در مسيرهاي مختلف پيش بيني شده بود كه از زمان عرضه آن تاكنون، حجم زيادي از بليت‌هاي پروازهاي نوروزي به فروش رفته است. به گزارش ايرنا، حسام قربانعلي با اشاره به تمهيدات هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران «هما» براي سفرهاي نوروزي ۱۴۰۳ اظهار كرد: در اين ايام «هما» با پرواز در بيش از ۳۰ مسير داخلي پرواز به مسافران خدمات ارايه مي‌كند و درصدد هستيم در مسيرهاي پرتقاضا، پروازهاي فوق‌العاده نيز برقرار كنيم.وي افزود: براي طرح سفرهاي نوروزي ۱۴۰۳، بيش از ۶۰ هزار صندلي در مسيرهاي مختلف پيش‌بيني شده بود كه از زمان شروع عرضه آن تاكنون، حجم زيادي از بليت‌هاي پروازهاي نوروزي به فروش رفته است، البته هم‌اكنون نيز بخشي از بليت‌ها در سايت www.iranair.com و كانال‌هاي رسمي فروش عرضه شده است كه هموطنان مي‌توانند از طريق آن خريداري نمايند. سخنگوي هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران «هما» درباره برقراري پروازهاي فوق‌العاده دراين ايام گفت: با توجه به حجم تقاضاي سفر هوايي براي برقراري پروازهاي فوق‌العاده، درصدد هستيم براي مسيرهاي پر تقاضا پروازهاي فوق‌العاده برقرار كنيم.
وي ادامه داد: بليت اين پروازها از طريق سايت «هما» به نشاني www.iranair.com، دفاتر فروش «هما» و دفاتر خدمات مسافرتي عرضه خواهد شد. 

ارسال نظر