اختصاص سهام به نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ در چه مرحله‌ای است؟

۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۸۱۲۸
اختصاص سهام به نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ در چه مرحله‌ای است؟

وزیر اقتصاد درباره مراحل اجرایی اختصاص سهام به نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ توضیحاتی ارائه داد و گفت: به محض ثبت‌نام پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک، مراحل به صورت خودکار طی شده و ۱.۵ میلیون تومان سهام برای نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ منظور می‌شود.

سید احسان خاندوزی،وزیر اقتصاد  درباره مراحل اجرایی اختصاص سهام به نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ توضیحاتی ارائه داد و گفت: به محض ثبت‌نام پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک، مراحل به صورت خودکار طی شده و ۱.۵ میلیون تومان سهام برای نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ منظور می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، وی اضافه کرد: با واریز منابع لازم برای خرید سهام نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ توسط سازمان برنامه و بودجه، سازمان بورس و اوراق بهادار کاملا آماده است از این رو از کلیه والدین این نوزادان درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند.

خاندوزی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ به والدین نوزادان متولد سال ۱۴۰۲ فرصت داده می‌شود تا با مراجعه و ثبت‌نام به سامانه پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک اقدام کنند. به محض ثبت‌نام، مراحل به صورت خودکار انجام شده و ۱.۵ میلیون تومان سهام برای نوزادان سال ۱۴۰۱ منظور می‌شود.

ارسال نظر