رهن و اجاره آپارتمان مسکونی در جنوب تهران چقدر هزینه دارد؟+ جدول

۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۶۳۱۰
رهن و اجاره آپارتمان مسکونی در جنوب تهران چقدر هزینه دارد؟+ جدول

در فایل‌هایی که طی روز‌های اخیر به بازار اجاره مسکن محله‌های جنوبی تهران عرضه شد، به طور متوسط مبلغ اجاره بهای یک واحد مسکونی ۷۲ مترمربعی، به صورت اجاره ماهانه ۶ میلیون تومانی به علاوه پول پیش (رهن) ۳۲۰ میلیون تومانی پیشنهاد شده است.

بالاتر بودن سطح اجاره بهای پیشنهادی عمده واحد‌های مسکونی عرضه‌شده به بازار مسکن محله‌های جنوبی تهران نسبت به توان مالی مستاجر‌ها اولین دردسری است که این روز‌ها بیش از همیشه مقابل متقاضیان این بازار قرار دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، اما دومین دردسر مربوط به سهم بیشتر اجاره بهای ماهانه نسبت به مبلغ رهن در بخش زیادی از فایل‌هایی است که این روز‌ها به بازار اجاره مسکن این محله‌ها عرضه شده است.

با توجه به افزایش قابل‌توجه مبالغ اجاره بها، هم اکنون در برخی موارد حتی اجاره ماهانه برخی واحد‌ها از کل مبلغ حقوق یا درآمد خانوار‌های مستاجر در این محله‌ها بیشتر می‌شود؛ در برخی موارد این اجاره بها برابر با کل درآمد ماهانه فرد و در برخی موارد هم این میزان بیش از نیمی از درآمد و حقوق ماهانه فرد مستاجر است.

در فایل‌هایی که طی روز‌های اخیر به بازار اجاره مسکن محله‌های جنوبی تهران در مناطق ۹ تا ۱۹ پایتخت عرضه شد، به طور متوسط مبلغ اجاره بهای یک واحد مسکونی ۷۲ مترمربعی، به صورت اجاره ماهانه ۶ میلیون تومانی، به علاوه پول پیش (رهن) ۳۲۰ میلیون تومانی پیشنهاد شده است.

در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران را مشاهده کنید.

رهن و اجاره آپارتمان مسکونی در جنوب تهران چقدر هزینه دارد؟+ جدول

 

ارسال نظر