خرید آپارتمان ۴۰ متری در نقاط مختلف تهران چقدر هزینه دارد؟+ جدول

۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۴۴۵۵
خرید آپارتمان ۴۰ متری در نقاط مختلف تهران چقدر هزینه دارد؟+ جدول

برای خرید آپارتمانی ۴۱ متری در محدوده پیروزی به بودجه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان احتیاج دارید. برای خرید واحد آپارتمان ۱۵ ساله دیگری در محدوده جیحون با زیربنای ۴۰ متر و یک اتاق خواب به سرمایه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر دانشجو هستید و یا به تازگی قصد خرید خانه دارید، می‌توانید خانه‌هایی با متراژ کمتر در سطح شهر تهران پیدا کنید که قیمت مناسب‌تری داشته باشند و به راحتی مستقل زندگی کنید و لازم نباشد سرمایه‌ زیادی را به خرید خانه اختصاص بدهید.

به گزارش اقتصادآنلاین، به همین علت در این گزارش به بررسی خانه‌های ۴۰ متری سطح تهران پرداخته‌ایم.

برای خرید آپارتمانی ۴۱ متری در محدوده پیروزی با توجه به اینکه ۱۴ سال از ساخت این واحد می‌گذرد و این واحد تک خوابه است به بودجه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین واحد آپارتمان ۴۰ متری دیگری در همین محدوده با سنی حدود ۱۲ سال و یک اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمان ۱۵ ساله دیگری در محدوده جیحون با زیربنای ۴۰ متر و یک اتاق خواب شما به سرمایه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با متراژ ۴۱ متر و سنی حدود ۸ سال با ۱ اتاق خواب، در روزهای گذشته با قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

اگر شما سرمایه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار دارید، می‌توانید واحدی ۴۰ متری با ۱ اتاق خواب و سنی حدود ۱۷ سال را در محله سلسبیل خریداری کنید.

اگر شما علاقه به خرید واحدهای نوساز دارید، می‌توانید واحدی نوساز را با متراژ ۴۰ متر و یک اتاق خواب را در محدوده نیروهوایی با مبلغ ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمان ۱۴ ساله دیگری در محله منیریه با متراژ ۴۴ متر و ۱ اتاق خواب در روز های گذشته با قیمتی بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۱۷ میلیون تومان معامله شده است.

گفتنی است قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

در جدول زیر جزئیات بیشتری از آپارتمان‌های ۴۰ متری در نقاط مختلف تهران را مشاهده می‌کنید.

خرید آپارتمان ۴۰ متری در نقاط مختلف تهران چقدر هزینه دارد؟+ جدول

 

ارسال نظر