خرید آپارتمان مسکونی در ولنجک تهران چقدر هزینه دارد؟+ جدول

۱۴۰۲/۱۱/۱۳ - ۱۴:۴۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۵۸۴۹
خرید آپارتمان مسکونی در ولنجک تهران چقدر هزینه دارد؟+ جدول

آپارتمانی ۱۳ ساله در محدوده ولنجک با متراژ ۲۱۳ متر و ۳ اتاق خواب ۵۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. اگر قصد خرید واحدی نوساز در محدوده ولنجک را دارید، می‌توانید آپارتمانی ۱۵۰ متری با ۳ اتاق خواب را به قیمت ۵۶ میلیارد تومان خریداری کنید.

محله ولنجک تهران با امکانات عالی برای زندگی افراد مختلف در دسترس برای زندگی است.

به گزارش اقتصادآنلاین، واحدهای مسکونی ولنجک دارای تراکم مناسبی برای زندگی هستند با وجود فضاهای سبز و مراکز غیر مسکونی، زندگی در این منطقه بسیار دلپذیر است. ولنجک دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی است. بام تهران و تله کابین توچال و جاذبه های دیدنی این منطقه هستند.

واحد آپارتمانی ۱۳ ساله در محدوده ولنجک با متراژ ۲۱۳ متر و ۳ اتاق خواب در روزهای گذشته معادل ۵۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با متراژ ۱۶۰ متر و ۳ اتاق خواب با توجه به اینکه ۲۱ سال از ساخت این واحد میگذرد در روز های گذشته معادل ۳۱ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمان ۱۵ ساله دیگری در محله ولنجک با متراژ ۱۴۵ متر و ۳ اتاق خواب را میتوانید با بودجه‌ای بالغ‌بر ۲۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین با سرمایه‌ای بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان میتوانید آپارتمانی ۱۳ ساله با متراژ ۱۲۴ متر و ۲ اتاق خواب را در محله ولنجک خریداری کنید.

اگر قصد خرید واحدی نوساز در محدوده ولنجک را دارید، می‌توانید آپارتمانی ۱۵۰ متری با ۳ اتاق خواب را به قیمت ۵۶ میلیارد تومان خریداری کنید. واحد آپارتمان نوساز دیگری در همین محدوده با متراژ ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۴ میلیارد تومان، می‌توانید آپارتمانی ۶۰ متری با ۲ اتاق خواب را با توجه به اینکه ۱۴ سال از ساخت آن می‌گذرد خریداری کنید.

توجه داشته باشید قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

در جدول زیر قیمت روز آپارتمان‌های مسکونی در محدوده ولنجک تهران و اطلاعات بیشتری از این واحدها را مشاهده می‌کنید.

خرید آپارتمان مسکونی در ولنجک تهران چقدر هزینه دارد؟+ جدول

 

ارسال نظر