رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

هیچکدام از بسته‌های اینترنت حذف نشده/ مردم گرانفروشی اینترنت را به شماره ۱۹۵ اعلام کنند

۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۳۶۰۰

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد: طبق بررسی‌ مجدد همکارانم در سازمان هیچ بسته‌ای (اعم از بسته‌های عادی، شبانه و...) که تا روز پنجشنبه در اختیار مردم بوده حذف نشده و تنها ۳۴ درصد افزایش یافته است. به گفته او، شماره ۱۹۵ برای دریافت شکایات مردمی در این خصوص است.

پایان هفته گذشته بود که در نهایت پس از چندین سال تکلیف تعرفه بسته‌های اینترنتی مشخص  شد. درواقع پس از جلسه اپراتورها در رگولاتوری و پذیرش تعهدات مرتبط با افزایش کیفیت شبکه توسط آن‌ها مقرر شد که تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی حدود ۳۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، اما به دنبال انتشار برخی خبرها مبنی بر افزایش چند برابری و اعلام برخی کابران که تعدادی از بسته‌های اینترنتی حذف شدند از سوی رگولاتوری اعلام شد هیچ بسته موجودی مجوز حذف شدن ندارد و حداکثر افزایش قیمت این بسته ها حدود ۳۰ درصد است.

موضوعی که امیر محمدزاده لاجوردی- رئیس سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از این موضوع به آن اشاره و تأکید کرد هیچکدام از بسته‌هایی که تا دیروز در دسترس کاربران بوده، نباید حذف شوند و بیش از ۳۴ درصد هم افزایش قیمت نخواهند داشت و با اپراتورهایی که از این دو اصل تخطی کنند حتما برخورد قانونی خواهد شد.

حال به تازگی وی با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد: طبق بررسی‌ مجدد همکارانم در سازمان در ساعت ۷:۱۳ صبح امروز، هیچ بسته‌ای (اعم از بسته‌های عادی، شبانه و ...) که تا روز پنجشنبه در اختیار مردم بوده حذف نشده و تنها ۳۴ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین ۷ بسته‌ی جدید ۹۰ روزه، ۱۲۰ روزه و ۱۸۰ روزه توسط اپراتورها معرفی شده است و ۱۹۵ شماره دریافت شکایات مردمی است.

گفتنی است روز گذشته، محمد احسان خرامید- مشاور وزیر ارتباطات و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم از کاربران درخواست کرد هرگونه افزایش قیمت بسته اینترنت بالاتر از ۳۴ درصد اعلامی و رسمی را به شماره ۱۹۵ سازمان تنظیم گزارش کنند.


ارسال نظر