رئیس اتحادیه بارفروشان:

اعلام قیمت جدید انار، هندوانه، خرمالو و انگور/ میوه شب یلدا از ۲۷ آذر در بازار عرضه می‌شود

۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۲۸۵۰
اعلام قیمت جدید انار، هندوانه، خرمالو و انگور/ میوه شب یلدا از ۲۷ آذر در بازار عرضه می‌شود

رئیس اتحادیه بارفروشان با اشاره به اینکه میوه‌های ذخیره‌سازی شب یلدا از ۲۷ آذر در بازار عرضه می‌شود، قیمت هر کیلو انار دماوند را ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان، هندوانه ۱۰ تا ۲۲ هزار تومان، خرمالوی شمال ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان و انگور بی‌دانه قرمز را ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

مصطفی دارایی‌نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان، گفت: با توجه به فراوانی عرضه و ذخیره سازی مناسب، قیمت میوه در آستانه شب یلدا تغییری نخواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او قیمت هر کیلو انار دماوند را ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ هر کیلو انار ساوه ۱۰ تا ۵۰ هزارتومان، انار شیراز ۲۰ تا ۵۵ هزار تومان، انگور بی‌دانه قرمز ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، انگور بی‌دانه سفید ۱۵ تا ۴۰ هزار تومان، انگور بی‌دانه ارومیه ۳۰ تا ۷۰ هزار تومان، انگور شاهرودی ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان، پرتقال ناول جنوب ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، خرمالو شمال ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، گلابی ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان و لیمو شیرین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان است.

دارایی‌نژاد ادامه داد: هم اکنون هرکیلو نارنگی با نرخ ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان، خرمالو کن ۲۵ تا ۶۰ هزار تومان، خیار بوته‌ای ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان، خیار گلخانه ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان، لیمو شیرین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان، هندوانه ۱۰ تا ۲۲ هزار تومان، موز اکوادور ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان و موز هندی ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان در میدان مرکزی عرضه می شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی از ذخیره سازی ۵ هزار تن کیوی، نارنگی، پرتقال، سیب و هندوانه برای شب یلدا خبر داد و گفت: از ۲۷ آذر میوه های ذخیره‌سازی شده در بازار عرضه می شود که براین اساسی کمبودی در توزیع نداریم.

ارسال نظر