چه خبر از کدال؟

۱۴۰۲/۰۶/۳۰ - ۰۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۵۷۰۲

اکوایران| سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در 3 ماهه منتهی به مرداد 1402، سود خالص 390 میلیارد تومانی را محقق کرده که با رشد 118 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است.

شرکت پتروشیمی آبادان (شپترو) بیان کرد: باتوجه‌ به اخبار و شایعات منتشر شده در رسانه‌ها در ارتباط با تصویب‌نامه هیات وزیران مبنی بر اصلاح نرخ گاز خوراک و سوخت در سال 1402، نرخ گاز از 2000 تومان به 4000 تومان در هر مترمکعب از تیرماه سال جاری تغییر کرده و باعث افزایش بهای تمام شده محصولات این شرکت خواهد شد. سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در 3 ماهه منتهی به مرداد 1402، سود خالص 390 میلیارد تومانی را محقق کرده که با رشد 118 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است.شرکت تولید سموم علف‌کش اعلام کرد: شرکت شانگهای یانگون اینترنشنال تریدینگ مدعی شده است که در مواد شیمیایی فروخته شده در سال 1392 معادل 130.625 یورو طلبکار است و از دادگاه مبلغ فوق و خسارت دیرکرد را مطالبه کرده است.

شرکت ماشین‌سازی اراک (فاراک) از برنده‌شدن این شرکت در پروژه پترو پالایش اصفهان خبر داد. پروژه‌ای که به‌منظور تأمین مواد و تجهیزات جهت ارتقای پالایشگاه اصفهان است. فاراک مبلغ این قرارداد را 15 میلیون و 275 هزار یورو اعلام کرده است.

شرکت تولید نیروی برق آبادان اعلام کرد: این شرکت در شهریور ماه سال 1400 اقدام به انتشار مبلغ هزار میلیارد ریال اوراق سلف موازی استاندارد برق با سررسید دوساله نموده بود، اما با توجه به سررسید اوراق مربوطه در تاریخ 28 شهریور 1402 این شرکت با توجه به دارا بودن اختیار خرید تبعی، اقدام به تسویه نقدی اوراق مذکور کرده است.بانک دی اعلام داشت املاک تملیکی و مازاد خود را از طریق مزایده به فروش می‌رساند.

 شرکت واسپاری تجار ایرانیان (ولتجار) از انتقال سند قطعی ملک خریداری شده از بانک سپه خبر داد.شرکت شیشه قزوین (کقزوی) عنوان کرد: این شرکت موفق شد خط یک کوره 2 کارخانه قزوین را بعد از توقف چندساله، مجدداً بازسازی و نوسازی و آماده بهره‌برداری نماید و تولید شیشه سولار را به تولیدات خود بیفزاید تولیدات آن حدوداً یک ماه پس از تاریخ افتتاحیه و بعد از پروسه گرم‌کردن آن شروع خواهد شد.

 شرکت ویتانا از طرح تجدیدنظرخواهی دعوا در خصوص ابطال افزایش سرمایه شرکت روغن‌نباتی گلناز خبر داد.شرکت ریل گردش ایرانیان (حگردش) از انعقاد قرارداد با تأمین‌کنندگان در شهر مشهد در زمینه‌های مختلف از جمله کفش، پوشاک، هتل و... خبر داده است.شرکت کارخانجات مخابراتی ایران (لکما) از شرکت در مناقصه خرید تجهیزات و اجرای خدمات مربوط به نصب و راه‌اندازی رک و راهرو مرکز مخابراتی شیراز خبر داد.

شرکت گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند نتایج مزایده عمومی واگذاری 5 دستگاه کانتینر حاوی ماشین‌آلات و تجهیزات یک خط تولید گاز سوزآور را اعلام کرد. اما هیات‌مدیره شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده (کباده) افزایش سرمایه 50 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.

 

ارسال نظر