مبارزه جدی با قاچاق موادمخدر در حریم خطوط ریلی

۱۴۰۲/۰۴/۲۵ - ۰۲:۲۳:۴۳
کد خبر: ۲۱۰۶۷۶
مبارزه جدی با قاچاق موادمخدر در حریم خطوط ریلی

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس راه‌آهن کرمان خبر داد. سردار حشمت‌الله ملکی فرمانده پلیس راه‌آهن کشور اظهار داشت: همکارانم در پلیس راه‌آهن کرمان با تشدید اقدامات مراقبتی حین کنترل و پوشش ایستگاه‌های بین راهی فاقد پلیس در محور ریلی کرمان-سیریز به مسافری غیرمجاز از اتباع یکی از کشورهای همسایه شرقی مشکوک شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: متهم با اقدام به تهیه بلیت غیر همنام با مشخصات فردی دیگر حساسیت موضوع را دوچندان کرده بود و زمانی که ماموران قصد بازدید ساک مسافرتی وی را داشتند با رها کردن آن از محل متواری می‌شود. فرمانده پلیس راه‌آهن کشور در ادامه بیان داشت: ماموران این پلیس با هوشیاری و آشنایی کامل به سطح حوزه استحفاظی، با اجرای طرح مهار، متهم را دستگیر، به سالن مسافری انتقال و پس از کنترل بار همراه وی تعداد ۸ بسته حاوی بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت بسیار ماهرانه در داخل ساک مسافرتی جاسازی شده بود، کشف کردند.

او افزود: متهم به بزه انتسابی اقرار و در اجرای دستور مرجع قضایی به همراه مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان زرند شد. سردار ملکی در پایان با توصیه به مسافرانی که راه‌آهن و قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس راه‌آهن پلیس پیشگیری فراجا بوده و مسافران از جابه‌جایی بسته‌های افراد ناشناس خودداری کنند چراکه پلیس راه‌آهن در صورت کشف هر گونه اشیا و وسایل ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل‌کننده، برخورد قانونی خواهد کرد.

 

ارسال نظر