مرکز اقتصادی ایران و چین در نمایشگاه شهر آفتاب ایجاد می‌شود

۱۴۰۲/۰۳/۲۹ - ۰۳:۲۲:۱۸
کد خبر: ۲۰۸۶۴۱

با توجه به ظرفیت‌های نمایشگاه آفتاب تهران و همچنین روابط تجاری ایران و چین، به زودی هاب اقتصادی چین در آفتاب تهران (شهرآفتاب) دایر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل شهر آفتاب در نشست هیات تجاری چین که ظهر دیروز در نمایشگاه بین‌المللی آفتاب تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی آفتاب تهران یکی از بزرگ‌ترین فضاهای نمایشگاهی کشور ایران را دارست، بیان کرد: در ۷ سال گذشته و با راه‌اندازی نمایشگاه آفتاب تهران، شاهد برگزاری رویدادهای مختلف در سطوح بین‌المللی در این مجموعه هستیم که این امر نشان از توانایی و ظرفیت بسیار بالای نمایشگاه آفتاب تهران دارد.

او با بیان اینکه کشور چین با ۱۲۰ کشور در جهان روابط اقتصادی گسترده دارد، افزود: روابط بین کشور ایران و چین نیز روابط حسنه‌ای است و جایگاه تجاری و اقتصادی آن مورد وثوق طرفین قرار گرفته است و می‌توان انتظار داشت که به ویژه در بخش صنایع، معادن و کشاورزی شاهد رشد و توسعه بیشتر روابط باشیم. وی با اشاره به اینکه صنعت نمایشگاهی، پشتیبان و عنصر فعال در صنعت یک کشور است، تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی آفتاب تهران با فضایی بالغ بر چهارصد هکتار قصد دارد که بخشی از فضای خود را به ایجاد نمایشگاه‌های دایمی با همکاری کشورها اختصاص دهد و امیدواریم به زودی هاب اقتصادی منطقه‌ای بین ایران و چین در شهرآفتاب ایجاد شود.

 

ارسال نظر