صدور ۲۹ فقره سند مالکیت در قشم

۱۴۰۲/۰۳/۲۳ - ۰۲:۳۰:۵۹
کد خبر: ۲۰۸۱۱۴

در جلسه‌ای با حضور استاندار و رییس دادگستری هرمزگان، ۲۹ فقره سند مالکیت حد نگاری شده مناطق آزاد و و ویژه اقتصادی جزیره قشم به رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تحویل داده شد.

عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این رابطه، اظهار داشت: با تاکیدات روسای دو قوه مجریه و قضاییه در رفع مشکلات بنیادین دوگانگی در حاکمیت، و پیگیریهای مجدانه استاندار محترم جناب مهندس دوستی و رییس کل محترم دادگستری جناب دکتر قهرمانی و با هدف اجرای قانون جامع حدنگار و عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه ابلاغی هفتم توسعه، ۲۹ فقره سند مالکیت حدنگاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان منطقه آزاد قشم صادر شد.

وی ادامه داد: این اسناد با همکاری وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و جهاد کشاورزی، معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، استانداری هرمزگان، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان صادر شده است. با صدور این ۲۹ فقره سند، مالکیت ۸۸ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۹۳۳ مترمربع از اراضی منطقه آزاد و ۶۰۳ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۵۳۴ مترمربع از منطقه ویژه اقتصادی قشم به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و به نمایندگی سازمان منطقه آزاد قشم تثبیت شد.

 

ارسال نظر