بهسازی آسفالت محور رباط مراد در حال اجراست

۱۴۰۲/۰۲/۰۴ - ۰۳:۰۸:۱۱
کد خبر: ۲۰۴۰۰۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: عملیات بهسازی رویه آسفالتی محور «خمین - رباط مراد - محلات» با در نظر گرفتن ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار شروع شد.  مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به فعالیت کارگاه‌های جاده‌ای در حوزه بهسازی رویه آسفالتی راه‌های استان از شروع عملیات اجرایی لکه‌گیری و روکش آسفالت محور «محلات - رباط مراد - خمین» خبر داد.

وی افزود: پروژه بهسازی رویه آسفالتی محور رباط مراد از سمت شهرستان محلات در محدوده روستای شوره شروع شده و به سمت شهرستان خمین در حال اجرا می‌باشد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

به گفته وی طول اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور محلات - رباط مراد - خمین حدود هفت کیلومتر است که اعتبار اجرایی آن با پیگیری‌های انجام گرفته از محل اعتبارات ملی تأمین شده است. جهانی خاطرنشان کرد: علاوه بر کاربران جاده‌ای عبوری از این محور، اهالی حدود ۳۸ روستا در محدوده این محور از مسیری مطلوب تردد خواهند که امیدواریم مورد رضایت مردم عزیز قرار گرفته باشد.

 

ارسال نظر