روی موج خبر

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۳۳۹

    چهارمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور برگزار شد؛مهر|

در چهارمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، وزیر کشور بر استمرار رویکرد‌هایی که بروز ثبات و آرامش نسبی در بازار را فراهم کرده است، تاکید کرد. در این جلسه ضمن مرور برخی اقدامات مهم دستگاه‌ها در هفته اخیر از جمله تسویه کل مطالبات کشاورزان گندم کار تا پایان وقت دوشنبه، خدمات ارایه شده برای تأمین ارز مورد نیاز زائرین اربعین و اقدامات در حال اجرا برای حذف مقررات اقتصادی معارض و رفع موانع رونق فضای کسب و کار، مهم‌ترین اخبار و جریان‌های خبری هفته اخیر در حوزه اقتصادی مطرح و مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

    خیلی امیدواریم وزرای پیشنهادی رای بالایی در مجلس به دست آورند؛ایرنا|

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به اینکه روند اقناع نمایندگان مجلس برای رای وزرای پیشنهادی خیلی خوب پیش می‌رود، گفت: خیلی امیدواریم چهار وزیر پیشنهادی دولت رای بالایی در مجلس به دست بیاورند. حسینعلی امیری با اشاره به اینکه وزرای پیشنهادی در فراکسیون‌ها، کمیسیون‌ها و مجامع استانی مجلس حضور یافتند اظهار کرد: نمایندگانی که به شریعتمداری انتقاد داشته‌اند جلسه مشترکی با او برگزار و اعلام کردند که ما در قبال پاسخ‌های او قانع شده‌ایم و حتما به او رای می‌دهیم. سایر وزرا نیز برنامه‌های خود را در مجلس اعلام کردند و فضای مجلس نسبت به روزهای گذشته در قبال وزرای پیشنهادی بهتر شده است.

    توضیحی درباره وضعیت «دراویش»

در زندان؛ایسنا|

اداره کل زندان‌های استان تهران، به انتشار اخباری مبنی بر اعمال تبعیض تحمل حبس مددجویان موسوم به دراویش، واکنش نشان داد.  در بخشی از این اطلاعیه آمده است:  در حوزه زندانبانی ایران، تمامی متهمان و مجرمین، بدون در نظرگرفتن نوع جرایم ارتکابی، در صورت رعایت کامل الزامات قانونی و مقرّرات ابلاغی در حین تحمل حبس، از شرایط مساوی برخوردار هستند. با این حال زندانیان فوق الاشاره همسان با سایر محبوسین، بدون هیچ گونه اعمال محدودیتی از حقوق به رسمیت شناخته شده در آیین نامه اجرایی سازمان زندان‌ها من جمله ملاقات‌های کابینی (با بستگان درجه یک و وکلا)، استفاده از هواخوری و امتیازاتی نظیر تلفن و… برخوردار هستند.»

    اربعین تبدیل به رزمایش بزرگ اسلام ناب شده است؛سپاه نیوز|

بیست و هشتمین جلسه کمیته دایمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح و دیگر اعضاء در محل ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد. رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: حقیقتاً اربعین در سال‌های اخیر تبدیل به یک رزمایش بزرگ اسلام ناب در سطح جهان شده است. در این جلسه، ضمن ارایه گزارش برگزاری رزمایش بزرگ سایبری “کرامت “ در برخی از زیرساخت‌های اصلی کشور، سند راهبردی پدافند غیرعامل حوزه فضایی کشور مورد بررسی قرار گرفت و بخشی از آن به تصویب رسید.

    امنیت خوبی در مرزهای ایران و عراق برقرار  است؛تسنیم|

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه امنیت خوبی در مرزهای ایران و عراق برقرار است، گفت: همه بسترها برای تردد و قدوم با ارزش زائران مهیا شده است. سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز سراسر ایران میزبان زائران هستند؛ اتباع خارجی هم از افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، آذربایجان و ازبکستان وارد کشور می‌شوند و از آنها نیز استقبال و بدرقه می‌کنیم. او افزود: امروز بالاترین وحدت را بین ملت و دولت مردان ایران و عراق شاهد هستیم. روز گذشته نشست‌های مختلفی را در نقطه صفر مرزی مهران با تمامی نیروهای عراقی برگزار کردیم.

    نشست تخصصی ۵ فراکسیون مجلس

با وزیر پیشنهادی صنعت؛ تسنیم|

 نمایندگان مجلس در نشست تخصصی فراکسیون‌های مجلس با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بر وجود شفافیت در مناسبات اقتصادی این وزارتخانه به ویژه در حوزه بازرگانی تأکید کردند. اعضای فراکسیون‌های تخصصی “محیط زیست و توسعه پایدار “، “دیپلماسی و منافع ملی “، “اصناف “، “نظارت بر اجرای برنامه‌های توسعه “، “مناطق آزاد، تجاری، ویژه و اقتصادی “ مجلس ظهر دیروز (یکم آبان ماه) با رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت نشستی برگزار کردند که در این نشست نمایندگان مجلس به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

    دیدار معاون سیاسی وزیر امور خارجه عمان با ظریف؛ تعادل|

 معاون سیاسی وزیر امور خارجه عمان، با محمد جواد ظریف در محل وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد. محمد بن عوض الحسان معاون سیاسی وزیر امور خارجه عمان پیش از ظهر دیروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار طرفین ضمن تاکید بر توسعه همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دو کشور، در خصوص مهم‌ترین مسائل منطقه‌ای تبادل نظر کردند.

 

ارسال نظر